Sinds een week of iets langer merkte ik dat mijn games lagde. Ik heb toen DU meter geinstalleerd en gekeken of er upload was. Hierna heb ik steeds services gekilled totdat het uploaden ophielt, en kwam ik er achter dat MSI332.exe steeds naar het internet aan het sturen was. Ik heb het register onderzocht en daar de verwijzing verwijderd maar nog steeds start het programma op.
Tot mijn verbazing zette ik mijn computer vandaag op en kwam er dit in beeld:

Ook zat mijn computer vandaag weer helemaal vol spyware. Ik heb alles al geprobeerd upgedate mcafee virusscanner, online virusscan, alle adware scanners (upgedate). Ook heb ik mijn services bekijken maar daar kon ik ook niet voorkomen dat MSI332.exe altijd meestartte.
Mijn vraag is nu, wat kan ik hiertegen beginnen? Een search op got en google leverde mij niks op behalve een Hijagthis log van iemand op googlegroups. (Waar geen oplossing in vermeld werd).
Edit:
Ik gebruik de windows firewall en ook de firewall van mijn Wl-500.
Tot mijn verbazing zette ik mijn computer vandaag op en kwam er dit in beeld:
Ook zat mijn computer vandaag weer helemaal vol spyware. Ik heb alles al geprobeerd upgedate mcafee virusscanner, online virusscan, alle adware scanners (upgedate). Ook heb ik mijn services bekijken maar daar kon ik ook niet voorkomen dat MSI332.exe altijd meestartte.
Mijn vraag is nu, wat kan ik hiertegen beginnen? Een search op got en google leverde mij niks op behalve een Hijagthis log van iemand op googlegroups. (Waar geen oplossing in vermeld werd).
Edit:
Ik gebruik de windows firewall en ook de firewall van mijn Wl-500.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:41 ]