Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Siemens M55] Agenda synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal nooby probleem vrees ik maar ik kom dr toch niet uit. Ik wil dus mijn Outlook 2003 agenda synchroniseren met die in mijn mobieltje. Situatie is als volgt:

-ik heb een siemens M55 mobiel
-Outlook Professional 2003
-ik heb de Siemens Data Suite geinstalleerd en daar zat een plugin bij (XTND Connect PC) waarmee je data van oa Outlook kan synchroniseren met je mobiel (via com2 in mijn geval).

Probleem: verbinden etc. gaat heel goed, maar... alle afspraken/notities etc. die ik in Outlook heb staan komen een uur eerder in de agenda van mijn mobiel te staan... Een afspraak van 10 tot 12 uur komt dus in de telefoon te staan van 9 tot 11 uur... werkt dus niet goed :S

Ik heb alles al geprobeerd (tijd uur vooruit zetten op mobiel, in windows etc), ben alle instellingen doorlopen in Outlook & de XTND plugin, maar nergens iets dat et oplost... Wie helpt me???

een gratis g-mail invite voor de gouden tip :+

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

AirX

Tweak Guru

kom op met die Invite!!! ;)

Het is ZOMERTIJD :D Staat denk ik niet goed ingesteld op je mobiel :) Hij rekent namelijk altijd vanaf GMT en dan moet ie natuurlijk ook nog rekening houden met de zomertijd :)

Ik heb zelf ook M55.

Menu > instellingen > Klok > Tijdzones....> dan Berlijn (heb ik A'dam van gemaakt) en dan opties> zomertijd.

[ Voor 94% gewijzigd door AirX op 06-09-2004 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
verdomd idd stond die zomertijd niet aangevinkt maar ik ben d'r verder niks mee opgeschoten... tijd blijft na synchronisatie op een uur te vroeg staan. T is heel vreemd in die synch plugin zegt ie ook gewoon dat ie van bijv 10.00-12.00 naar 10.00-12.00 op de mobiel gaat verzenden maar hij doet dit dus niet :S

niks geen invite dus :P

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:44:
verdomd idd stond die zomertijd niet aangevinkt maar ik ben d'r verder niks mee opgeschoten... tijd blijft na synchronisatie op een uur te vroeg staan. T is heel vreemd in die synch plugin zegt ie ook gewoon dat ie van bijv 10.00-12.00 naar 10.00-12.00 op de mobiel gaat verzenden maar hij doet dit dus niet :S

niks geen invite dus :P
Staat je eigen PC wel op de goede tijdzone / zomertijd ingesteld?
Dus GMT +01:00 @ zomertijd
(* AirX wil graag die invite :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door AirX op 06-09-2004 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
AirX schreef op 06 september 2004 @ 15:51:
[...]

Staat je eigen PC wel op de goede tijdzone / zomertijd ingesteld?
Dus GMT +01:00 @ zomertijd
(* AirX wil graag die invite :+ )
Natuurlijk staat de tijd goed ingesteld op de pc :) + zomertijd ingesteld.. ik zit te denken misschien is het probleem dat die plugin officieel alleen compatible is tot en met Office XP 2002 :S.. zou dat kunnen

edit: tóch de GMail invites gevonde.. niets aant handje dus :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:56 ]

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:54:
[...]

Natuurlijk staat de tijd goed ingesteld op de pc :) + zomertijd ingesteld.. ik zit te denken misschien is het probleem dat die plugin officieel alleen compatible is tot en met Office XP 2002 :S.. zou dat kunnen

post je email adres maar k heb d'r toch genoeg :P
... maar ik zal ffe bij mijn zooi kijken. ik draai namelijk ook Office 2003. Maar is het zo, dat wanneer je bv een afspraak van 5-7 uur hebt en je zet je PC in opzichte van de mobiel een uur vooruit dat het dan wel klopt? Of gaat het dan nog steeds mis?

[ Voor 18% gewijzigd door AirX op 16-02-2009 23:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
AirX schreef op 06 september 2004 @ 15:55:
[...]

Arjandj@hotmail.com is mail :P.... maar ik zal ffe bij mijn zooi kijken. ik draai namelijk ook Office 2003. Maar is het zo, dat wanneer je bv een afspraak van 5-7 uur hebt en je zet je PC in opzichte van de mobiel een uur vooruit dat het dan wel klopt? Of gaat het dan nog steeds mis?
ik ga ff checken...

invite is verstuurd

edit: probleem niet opgelost :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu wordt et nog vreemder... als ik op mijn mobiel iets in de agenda zet belandt ie wél goed in Outlook :S

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:58:
[...]

ik ga ff checken...

invite is verstuurd

edit: probleem niet opgelost :S
Invite binnen en aangemeld.... verder kijk ik ffe verder voor een oplossing.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11

Klippy

Still Game

Verwijderd in "Siemens M55 :9~"

En volgende.

Volgens mij was het dus het opnieuw opstarten van de M55 die het was.
Beetje vaag wel, maar anders moet je gewoon nog eens met die instellingen spelen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Klippy schreef op 06 september 2004 @ 16:17:
Verwijderd in "Siemens M55 :9~"

En volgende.

Volgens mij was het dus het opnieuw opstarten van de M55 die het was.
Beetje vaag wel, maar anders moet je gewoon nog eens met die instellingen spelen.
Kijkaan dat herstarten was de gouden tip :Y)
k moest echter ook complete data uit de foon halen eerst maargoed, het werkt nu. Mocht je een Gmail acountje willen dan moet je hier ff je mail neerpleuren dan kan ik je inviten...

bedankt voor de hulp iig :)
Pagina: 1