Het lukt me maar niet om die headers goed te krijgen. Ik krijg steeds weer de melding: Warning: Cannot modify header information - headers already sent. De headers zijn dus al verzonden.
Ik werk met een index, waar alle pagina's geinclude worden. Maar nu wordt zo u zo al wat verzonden ! Hieronder mn stukje code voor het aanmelden.
Ik hoop dat je jullie snappen wat mijn probleem is. M'n vraag is eigenlijk hoe kan je zo'n header laten werken met een index waar je de pagina include ?
Ik werk met een index, waar alle pagina's geinclude worden. Maar nu wordt zo u zo al wat verzonden ! Hieronder mn stukje code voor het aanmelden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| if (!$error){
$password = md5($_POST['password']);
$regdate = time();
mysql_query("INSERT INTO users (username, password, regdate, name, email, town, interests, gender, signature, birthdate, website, viewemail) VALUES ('".$_POST['username']."', '$password', '$regdate','".$_POST['name']."', '".$_POST['email']."','".$_POST['town']."', '".$_POST['interests']."', '".$_POST['gender']."', '".$_POST['signature']."', '".$_POST['birthdate']."','".$_POST['website']."','".$_POST['viewemail']."')");
header("Location: ?link=crew/aangemeld");
} |
Ik hoop dat je jullie snappen wat mijn probleem is. M'n vraag is eigenlijk hoe kan je zo'n header laten werken met een index waar je de pagina include ?