Toon posts:

** Welke 4.1 set hebben jullie **

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Omdat ik binnenkort een 4.1 setje ga aanschaffen en door de bomen nu echt het bos niet meer zie, zou ik graag jullie mening horen over de 4.1 speakersets die jullie gebruiken... Zet er ook ff bij welke geluidskaart je hebt. Let vooral op het bereik (klinken tonen duidelijk verkeerd op hoog/laag volume) en de kwaliteit van de subwoofer). Iedereen die hier ff wil posten bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ehm... er is toch wel iemand die hierop iets te zeggen heeft?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

nope... Sorry.

Ik zou zeggen, lees wat reviews en koop wat je het beste lijkt.

Persoonlijk ga ik niet voor de audiokwaliteit bij PC-speakertjes en heb dus de FPS 1000. Ik gebruik ander speelgoed voor m'n audio :)

Verwijderd

kheb een FPS 2000 , speelt zeer goed en heeft power te over (zet em maar es max open , kan je niet houden) . De Klipsch ProMedia 2.400 is ook zeeeeer goed !

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
is t niet 5.1?

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

ik ga zelf voor de klipsch 2.1 ja idd niet 4.1 maar das omdat dat me nix meer kan schelen en omdat die boxen achter mij de hele tijd omflikkeren.

*kuch* geintreseerd misschien? *kuch*

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Op donderdag 28 december 2000 20:58 schreef 4of9 het volgende:
is t niet 5.1?
Kan. Dolby Digital wordt wel 5.1 genoemd, 4.1 is voor soundcards met 2 uitgangen zodat je 4 speakers aan kunt sturen (l+r front en l+r rear) en .1 betekent dat er een subwoofer bij zit.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Kijk is naar de Altec Lansing ACS 54. Schijnt ook erg goed te zijn. Ga niet voor de creative vanwege het feit dat iedereen hem heeft, dat heet naamsbekendheid. Altec komt trouwens van !JBL dus ik denk dat het wel goed zit. MAAR als je het geld heb, dan moet je voor de ACS 56 gaan, das echt een topper.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Labtec 2514 mischien????

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zat ook te denken aan die Labtec 2514. Zoveel geld heb ik namelijk niet ;( en hij ziet er best wel leuk uit, maar een review daar van vinden is errug moeilijk...
Pagina: 1