Toon posts:

[XP] Vastloper bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alles verloopt goed als ik aanmeld op mezelf in windows xp , maar wanneer mijn vriendin wil inloggen op haar account (mijn pc dus) blijft hij hangen. Het lichtje van de harde schijf blijft constant branden, na een half uur heb ik het opgegeven en gewoon gereset. Dit probleem blijft duren. Ook wanneer ik mezelf eerst aanmeld en switch tussen gebruikers. Ik had dit probleem ook al met mijn broer zijn account maar die heb ik dan maar verwijderd. Dit is natuurlijk niet de juiste manier, weet
iemand hoe ik het wel kan deftig kan oplossen? pc specs zie je onderaan men post.

Ik ben wel beheerder en de andere hebben beperke rechten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 14:52 . Reden: extra info ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou die account kunnen verwijderen, en opnieuw erin kunnen zetten :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
mja dat zou ik kunnen doen maar waarschijnlijk zal het probleem na een tijdje gewoon terugkomen. Ik zou echt willen weten wat hiervan de oorzaak is.

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 14:55 . Reden: dubbel post ]

• Outerspace

Outerspace

Wie het niet probeerd komt er niet achter :)
en zou je misschien gebruik kunnen maken van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 06-09-2004 14:57 ]

Wauw, een sig!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07-2025

sniek

Got root?

Dat kan ik me voorstellen. Ik denk alleen dat het probleem hem zit in het gebruik van de account. Ofwel, virussen, malware spyware, etc... Dat is voor ons op afstand natuurlijk niet te beoordelen wanneer alles wat wij weten het probleem zelf is.

Weet je bijvoorbeeld wanneer het probleem zich het eerst voordoet? Draai je een virusscanner op alle accounts? And spyware scanner? En is de gebruiker een noob of een geek! :)

Irrelevant by default - rm -rf /

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet hoe jij werkt maar als mijn windows een beetje raar doet ga ik niet direct formateren en er een nieuwe opsmijten.

Ik doe regelmatig een spyware check, virusscanner update zichzelf regelmatig, defragmentatie hetzelfde, regclean (allemaal vandaag nog gebeurd). Ik doe dit wel vanuit mijn account met volledige rechten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:00 ]

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 14:58:
ik weet niet hoe jij werkt maar als mijn windows een beetje raar doet ga ik niet direct formateren en er een nieuwe opsmijten.
wie heeft het over formateren gehad :?
ik zeg, dat je misschien met jouw 'beheerder' account, 1 van die 2 user-accounts zou kunnen verwijderen, en dan weer een nieuw account aan zou kunnen maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 06-09-2004 15:01 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
wat ik wil weten is waardoor dit komt, zijn er misschien mensen die hetzelfde probleem gekend hebben? (momenteel voor de zekerheid housecall virusscan aant uitvoeren). Deze account is nog niet zo lang geleden aangemaakt (na mijn eerste account eraan ging).

scan leverde niets op

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:20 . Reden: resultaat scan ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:03:
wat ik wil weten is waardoor dit komt, zijn er misschien mensen die hetzelfde probleem gekend hebben?
Toevallig had ik er twee dagen geleden ook last van.
Alleen kwam ik wel in het "minder rechten" profiel van mijn vader, maar niet in mijn eigen admin account (mijn "Personal settings" werden uren ingeladen).
Uit eindelijk zag ik dat de DVD speler tegelijkertijd knipperde als de harde schijf led, dus heb ik de DVD speler even ontkoppeld en de DAEMON service uitgezet.
Daarna deed hij het (ook met aangesloten DVD speler weer).

Dus misschien is het net zoiets bij jouw?
Pagina: 1