Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan geen advertenties plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Steeds als ik er een probeer te plaatsen komt er te staan dat ik misschien verkeerde loginnaam/password heb of dat ik ben vergeten iets in te vullen.
ik vul toch echt netjes alle velden in en gebruik dezelfde login/password om hier een topic te plaatsen...
zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

heb je wel een account op de frontpage??
je hebt namelijk voor got, en voor de frontpage een account nodig.

ohja, heb je de faq al gelezen??
Ik kan geen advertentie plaatsen in V&A?

Het eerste dat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met uitleg.

[ Voor 84% gewijzigd door job op 06-09-2004 14:44 ]

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
dat dacht ik al :$
sorry mensen en bedankt voor hulp!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Er staat me iets bij dat je even via de login op de frontpage moet inloggen en dan pas de advertentie plaatsen, omdat met de login-functie van de advertentie-plaats-module iets mis was :?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat wat * Robin hierboven schrijft is waar. Er zit een bug in de Vraag & Aanbod-loginscript waardoor het niet mogelijk is om in te loggen. Je moet je dus via het menu My.Tnet >> Inloggen inloggen.