Rear speakers werken niet in Winamp 5

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:28
Laatst heb ik Winamp 5 geinstalleerd. Het probleem is dat de rear-speakers van mijn 5.1 systeem niet werken. Dit is de enige player waarmee ik dit probleem heb. Aangezien ik denk dat het een probleem is met de instellingen heb ik geprobeerd hierin iets te veranderen. Dit lukt me echter niet. Ik heb de Winamp-Help al doorgelezen. Hierin kan ik ook geen aanwijzingen vinden. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en hoe kan ik het probleem verhelpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft niet aan welke instellingen je hebt geprobeerd.
Volgens mij moet je onder Preferences > Plug-Ins> Output > DirectSound kiezen (evt. configureren). En zorgen dat je speakerinstelling van Windows 5.1 is. Dan eventueel lopende muziek stoppen en opnieuw op Play drukken. Zou moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:23 . Reden: Toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:21:
Je geeft niet aan welke instellingen je hebt geprobeerd.
Volgens mij moet je onder Preferences > Plug-Ins> Output > DirectSound kiezen (evt. configureren). En zorgen dat je speakerinstelling van Windows 5.1 is. Dan eventueel lopende muziek stoppen en opnieuw op Play drukken. Zou moeten werken.
Je vergeet er bij te zeggen, dat je "Allow hardware acceleration" aan moet vinken

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:28
Mijne dames/ heren,

Mijn dank is groot. Alle werkt!

Gr.

Tiesum