Ik heb een groot probleem met mijn MSI K7T PRO 2A moederbord. Ik had vanmiddag dit moederbord samen met een TB 1000 Mhz en een Aopen 48x cdromspeler. En daar zit het probleem. Ik kan namelijk de cdromspeler niet aan de praat krijgen; in de winkel deed ie het wel, want ik ben ermee teruggegaan. Ik heb al vanaales geprobeerd, maar de Cdromspeler krijg ik niet aan de praat en de cdbrander wel, het is dus ook geen ide probleem. Wie weet het.
Ik had het trouwens ook bij mijn andere MSI mobo die ik tijdelijk gebruikte voordat ik dit kocht. Mijn oude mobo was namelijk stukgegaan en daar deed alles het wel gewoon op (alleen dan met een 32 speed die het in het nwe systeem ook niet doet). Bij die MSI 6199 wilde het ook niet werken. Misschien is het een Via chipset probleem (alles deed het wel op de ali chipset)
Wie heeft de oplossing!!!???
Ik had het trouwens ook bij mijn andere MSI mobo die ik tijdelijk gebruikte voordat ik dit kocht. Mijn oude mobo was namelijk stukgegaan en daar deed alles het wel gewoon op (alleen dan met een 32 speed die het in het nwe systeem ook niet doet). Bij die MSI 6199 wilde het ook niet werken. Misschien is het een Via chipset probleem (alles deed het wel op de ali chipset)
Wie heeft de oplossing!!!???