Tocools Novasonic-AlCu (waar te koop?)

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik ben op zoek naar een stille en goede cooler voor mij Athlon XP. Nu heb ik een hele mooie Zalman CNPS7000A-Cu gezien, maar die past niet op mijn Asus A7V8X-X.

Nu zag ik bij Frostytech.com een andere cooler. De Tocools Novasonic-AlCu, weet iemand waar deze in NL te koop is?

• ADJVooDoo
Weet echt niemand waar deze cooler te koop is?
Of misschien een alternatief die wel op de Asus A7VX-X past en dezelfde prestaties heeft?

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

na 7 uur al een kick, gewoon rustig wachten op je antwoord, of anders zoek is op GoT of google, dat wil heel vaak helpen.... :)

edit: ohja Modjes, ik had hier een topic voor geopend... kan hem alleen niet terug vinden... Twynn moet er nog wel van weten (Remy BTW ook :) ) O+

[ Voor 38% gewijzigd door peddro op 08-09-2004 20:18 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Euh:

maandag 06 september 2004 13:26
woensdag 08 september 2004 20:14
7 uur en 2 dagen eerder...

Zie niks over Tocools staan bij zoeken naar Tocools op Nederlandse pagina's met google. Als je hem zo graag wil zal je toch via buitenland moeten laten verschepen of een andere koeler zoeken. Zo meteen een koeler die dezelfde prestaties heeft maar toch nog compact genoeg is om op je mobo te passen lijkt minder evident. Een Thermalright SLK icm. een stille fan is het eerste wat bij mij op komt naast die loodzware heatpipe tower coolers.

Een Thermalright SLK 900 A heb je al voor 33€ excl. fan. Een stille Papst casefan 80x80mm kost je nog max 15€ erbij. Er kan zelfs een 92x92mm fan op zoals de Zalman heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 08-09-2004 20:27 ]

• peddro

peddro

oeps, verkeerd gelezen, sorry |:(

kmoet me schamen.... ;)

• ADJVooDoo
peddro schreef op 08 september 2004 @ 20:15:
na 7 uur al een kick, gewoon rustig wachten op je antwoord, of anders zoek is op GoT of google, dat wil heel vaak helpen.... :)

edit: ohja Modjes, ik had hier een topic voor geopend... kan hem alleen niet terug vinden... Twynn moet er nog wel van weten (Remy BTW ook :) ) O+
Heb naar meer als 50 uur pas een kick omhoog gedaan hoor. En ik kan mijn post niet via de search vinden. Heb 'm met m'n opera history terug gevonden.

En natuurlijk heb ik eerst op GoT en Google gezocht, voordat ik deze post deed. Niks gevonden, dus daarom deze vraag.

• peddro

peddro

nou, dat was eigenlijk niet het topic wat ik bedoelde, misschien dat iemand hem kan vinden, ik vind het namelijk ook heel erg raar...

hij heet: [Cooling] Compatibiliteit mobo's, koelers en kasten volgensmij :?

het was zoiets, ik kan em niet weer vinden :(

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
peddro schreef op 08 september 2004 @ 20:15:
peddro schreef op 08 september 2004 @ 22:32:
nou, dat was eigenlijk niet het topic wat ik bedoelde, misschien dat iemand hem kan vinden, ik vind het namelijk ook heel erg raar...

hij heet: [Cooling] Compatibiliteit mobo's, koelers en kasten volgensmij :?

het was zoiets, ik kan em niet weer vinden :(
Eerst blaaten dat ie moet zoeken... en dan er achter komen dat je het zelf ook niet kan vinden... doe dan wat nuttigs.

@TS: Ziet er goed uit die cooler ! Goeie prestaties !

Je zou ze even een mailtje kunnen sturen, http://www.tocools.com/korean/contact.html

Het is ook dat deze cooler al een tijdje op de markt is... zeker al ruim een jaar...

• peddro

peddro

hmm, dat was niet echt mijn bedoeling, maar ik heb het topic gemaakt, en overleg gehad met Twynn en met Remy, en dat ik een paar dingen er in moest zetten enzo...

maar nu het vreemde is dat die topic gewoon weg is :?

misschien als Remy of Twynn dit leest, kan je ff link posten, waar hij wel is, ik wou namelijk nog wat aan de lay-out wijzigen, bedankt! :)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als je nou op je eigen nickname clickt....

beetje naar beneden scrollen....et voila: [rml][ Cooling] Compatibiliteit koelers, moederborden en kasten[/rml]/

• peddro

peddro

super bedankt, ik doe nu ff wat jij zegt, en bij mij staat hij er niet tussen, maar nu heb ik de link, ik bookmark hem, ik raak em nu niet meer kwijt :P

bedankt! :)
Pagina: 1