Toon posts:

Nieuwe Videoplank

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn pc nu eindelijk een beetje geupgrade is (P4 3,0Ghz, 1Gig Ram,1x200GB S-ATA en 1 x 120GB UDMA133) is mijn vga kaart (Ati Radeon 7500) aan verganging toe.

Op dit moment kan ik zelfs Grand Theft Auto niet opstarten en doom 3 dat lijkt wel slowmotion. En laten we nog geen eens beginnen over Far Cry want als ik dat opstart dan werkt het wel maar bepaalde beelden worden niet goed gerenderd. Dus ik word er allemaal niet vrolijk van.

Ik moet dus een nieuwe videoplank. Ik wil op dit moment iets van 225 euro uitgeven dus wie helpt mij. Voor welke kaart kan ik het besten gaan zodat ik gewoon lekker me games kan spelen. 1 ding moet wel hij moet DVI hebben.

Alvast bedankt.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:21
Een Radeon 9800 Pro zit er wel in het budget van je.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 22:46
ati radeon 9800PRO (met R360 core zit je helemaal goed
geforce 6800 LE

of ff wachten, dan de gefroce 6600GT (pci express)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:45
Lees een aantal reviews over videokaarten, dit soort topics krijgen over het algemeen vaak een slotje omdat de TS niet aan vooronderzoek doet.

Als je de naam tweaker waardig bent kan je heus zelf wel een leuk videokaartje uitzoeken B)

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Ati Radeon 9800 pro (sapphire of Club3D)
Is beste kaart voor dat geld.

Maar dat had je ook met de search kunnen vinden en in de FaQ.

Verwijderd

Ik sluit me er geheel bij aan: ATI Radeon 9800 Pro

Weet niet wat voor systeem je hebt maar die 9800pro kan echt nog wel even mee. Ik ben nog tevreden met mijn 9700 non-pro. Die is een stuk minder snel en toch kan ik met alle nieuwe spellen nog prima mee komen...

offtopic:
naja.. nu ff niet want mijn systeem is mega onstabiel na een athlon64 upgrade

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ff wat reviews lezen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.