Toon posts:

Norton 2004 werkt niet (hij start niet op)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt al heel lang op search gezocht maar kan echt niet vinden wat ik er mee aan moet.

Ik heb norton 2004 geinstaleerd alleen na instalatie kan ik hem niet op starten. ik kan dan op de snelkoppeling van norton drukken maar hij doet helemaal niks.

Ik heb hiervoor norton 2003 gehad die werkte wel altijd goed.

De instalatie van norton 2004 liep wel helemaal goed op einde werd gewoon aangegeven dat ik de cd moest verwijderen en opnieuw starten

Ik heb norton 2004 ook al meerderen keren geinstaleerd.

kan iemand mij hierbij helpen. Ik weet echt niet wat ik er mee moet.

alvast bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als na een installatie iets niet wil starten lijkt me, ondanks een melding dat het goed is verlopen, iets toch niet goed is gegaan.

Alle zut verwijderen en het register opschonen en opnieuw installeren.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al meerdere malen alles ervan gehaald.
het register heb ik niet opgeschoond ik zou ook niet weten hoe ik dat moet doen

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Even zoeken bij Microsoft naar regclean. :)

Al de de-installer van het Norton-programma zelf gebruikt?

[ Voor 10% gewijzigd door Guardian Angel op 06-09-2004 12:42 ]

ARME AOW’er

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 14:31
Dat heb ik dus ook op meerdere pc's gehad...
Vooral bij win98 en ME

De oplossing die ik had gevonden was dat je de programmas die opstarten bij het booten 1 voor 1 moet uitzetten dan kijken wanneer norton wel door start.

In de meeste gevallen ligt het aan het adsl wat wil opstarten.. vooral dat tooltje van die usb modem.

Ik ben ook een geval tegen gekomen waarbij alleen een inbel verbinding voor handen was. dan gaat norton 2004 ook moeilijk doen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de-installer van norton al zo vaak geprobeerd en geen resultaar
wat betreft de regcleaner die vind ik niet op de site van microsoft

Verwijderd

Topicstarter
zou je nog iets precieser kunne uitleggen wat je bedoeld met het uitzetten van die programma;s en hoe ik dat precies kan doen.

Verwijderd

dit heeft waarschijnlijk met een daarna geinstalleerde printer te maken (hp) dat deed Norton bij mij de das om als je andersom doet werkt het wel 8)7

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb je toevallig een creative audigy geluidskaart in je pc zitten?
de drivers van de audigy en norton conflicteren met elkaar, bij mij wil norton ook niet draaien (staat standaard op disabled)

Verwijderd

Topicstarter
rechts onderin staat wel gewoon dat norton draait maar als ik daar 2 x op druk dan,
krijg ik geen scherm met de status enzo en waar je kan virus scannen opties aan kunt passen ook zie ik niks gebeuren met de live update.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Tja blijkbaar werkt het niet en heb je dus het recht om je geld trug te vragen. Dat lijkt me verder een goed plan aangezien Norton/Symantec op alle fronten faalt. Ik vind het ronduit een waardeloos product. (detectie, werking, gemak, installatie en support)

Verwijderd

Topicstarter
ik had ergens anders nog gelezen dat het kan zijn dat niet alle norton bestanden verwijderd zijn. en dat dit ook niet gebeurt met de de instalatie van norton zelf

weet iemand hier mischien iets over.
deze zou toch moeten werken aangezien 2003 dat ook deed.?
hoe kna je zien on norton wel echt draait? en of hij goed draait

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand meer iets?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gebruik even rnav2003

en rnav2004, zo weet je zeker dat alle bestanden van je oude virusscanner en evt. je nieuwe weg zijn.

Installeer dan 2004 weer eens.

Overigens kan het ook zijn dat je al een virus hebt en hij daardoor niet wilt installeren, dan kun je altijd nog even een gratis online scanner proberen, om te kijken of die wat vindt.

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
oke ga dat wel even proberen. die online virus scanner heb ik ook al 2 x gedaan. maar evengoed bedankt voor de tip. Ik zal zo laten weten of het wel lukt

• jefjef
  • Laatst online: 27-08 15:32

jefjef

learning by doing

heb ik ook gehad, gebruik gemaakt van een speciale tool te vinden op de site van norton, deze tool is om de virusscanner kompleet (dus met verborgen register aanduidingen) te verwijderen, dan 2 maal opstarten en voila! :)

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

• jefjef
  • Laatst online: 27-08 15:32

jefjef

learning by doing

of een clean install van windoos natuurlijk >:)

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

Verwijderd

Topicstarter
je bedoeld dus rnav2003 en rnav2004
die had je gedraait en toen deed hij het wel?
Pagina: 1