met papier mache kun je alles maken!!
Je zou MSN Messenger 6.2 kunnen proberen. Alleen fullscreen kan dan niet, maar dat zou ook een nogal beroerde beeldkwaliteit opleveren denk ik.
640x480 moet toch wel fullscreen te streamen zijn met 10mbit verbinding?Caponi schreef op 06 september 2004 @ 12:30:
Je zou MSN Messenger 6.2 kunnen proberen. Alleen fullscreen kan dan niet, maar dat zou ook een nogal beroerde beeldkwaliteit opleveren denk ik.
Gewoon microsoft messenger gebruiken, werkt perfect met video/audio of audio verbinding.Servowire schreef op 06 september 2004 @ 12:28:
Ik ben zoek naar goede netmeeting achtige software, voor contact met familie
Het moet ook werken achter een router/firewall (niet dat alles dichtzit. maar netmeeting kan er niet mee omgaan want directe verbindingen zijn dan natuurlijk niet mogelijk zonder portforwarding)
Ook zou een fullscreen functie handig zijn
Weet iemand een goed gratis iets?
En is dus gratis
Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a
640x480 met een 10mb/s-verbinding? Voor contact met familie? Damn.. Rockefeller?
Maarre... er zijn -tig programma's die dat doen. Kijk anders eens op http://www.download.com/.
/edit:
Ik bedoel: als jij een 10mb-verbinding hebt en degene aan de andere kant een ISDN-lijn, dan geldt de traagste verbinding als de verbindingssnelheid.
Maarre... er zijn -tig programma's die dat doen. Kijk anders eens op http://www.download.com/.
/edit:
Ik bedoel: als jij een 10mb-verbinding hebt en degene aan de andere kant een ISDN-lijn, dan geldt de traagste verbinding als de verbindingssnelheid.
[ Voor 36% gewijzigd door CmdrKeen op 06-09-2004 12:40 ]
Bloed, zweet & koffie
Ja dan misschien wel, alleen niet met MSN Messenger.Servowire schreef op 06 september 2004 @ 12:31:
[...]
640x480 moet toch wel fullscreen te streamen zijn met 10mbit verbinding?
Let wel op dat je MSN Messenger neemt want Windows Messenger, die al bij XP geleverd zit, werkt niet wanneer je achter een router zit.
P2P Messenger Freeware
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
FAQ: When I try to use the private cam, other users can not see my cam, why not? Answer:
The private cam requires that P2P Messenger can listen on a port for incoming requests. If your firewall does not allow this, then P2P Messenger can not respond to any requests. Please see the documentation on your firewall for configuration instructions, or use the public cam.
Uit de FAQ, en ik kan de firewall niet aanpassen
The private cam requires that P2P Messenger can listen on a port for incoming requests. If your firewall does not allow this, then P2P Messenger can not respond to any requests. Please see the documentation on your firewall for configuration instructions, or use the public cam.
Uit de FAQ, en ik kan de firewall niet aanpassen
Pagina: 1