Toon posts:

tft op 720x400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lichtcomputer (om theater belichting mee te sturen) met een Acer AL1511 tft eraan. De lichtcomputer stuurt een resoltutie van 720x400 uit. De acer geeft dit weer, maar er valt 1 regel van m'n scherm af. Ik kan in het osd van de tft wel omhoog en omlaag scrollen. Ik kan dus "kiezen" of ik de bovenste of onderste regel niet wil zien, maar ik wil ze gewoon allebei zien. Is hier een oplossing voor? Lichtcomputer heeft de nieuwste firmware, dus daar is verder niet veel aan te doen.

Verwijderd

als het goed is kun je in plaats van het beeld verschuiven het beeld ook kleiner maker zodat je het wel kan zien

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 22:17

Dr C

met C en CK

het AUTO knopje geeft geen uitkomst? (ik vraag het maar omdat mensen vaak het bestaan hiervan niet eens weten)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Resizen kan niet. Niet op mijn TFT in ieder geval, en volgens mij op veel (misschien wel alle) TFT's niet.
Het auto knopje biedt geen uitkomst.. helaas. Na een druk op auto laat hij meestal de bovenste regel eraf vallen. Maar soms laat hij ook de bovenste regel zien en de onderste eraf vallen.