Verwijderen OLK3 directory

Pagina: 1
Acties:

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb gezocht maar de zoekterm OLK3 geeft geen 1 hit, beetje vreemd.

We hebben problemen met het opslaan van office documenten vanuit webmail op de lokale machine. De browser geeft dan de foutmelding "Het bestand [lange url] kon niet worden opgeslagen". Als ik het me goed herinner kan dit probleem veroorzaakt worden doordat een bestand met dezelfde naam in de Temporary Internet Files\OLK3 directory staat.

Ik wilde dus deze directory leeggooien maar ik kan hem niet zien onder de directory Temporary Internet Files. Als ik een word document rechtstreeks vanuit Outlook open en deze op wil slaan probeert hij dat wel in de Temporary Internet Files\OLK3 directory. Dan zie ik ook dat deze dir wel bestaat. Er zitten ook nog andere -eerder gelezen- bestanden in.

Het vreemde is dat als ik ga naar de Temporary Internet Files directory van een andere user op mijn lokale machine ik wel de OLK3 (en bijv. Content.IE5) directory kan zien.

Ik heb de optie verberg systeemdirectories in Explorer uitgezet.

Hoe kan ik de OLK3 directory leeggooien?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je 'verberg hidden files' ook uitgeschakelt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• P_de_B
  • Niet online
Spider.007 schreef op 06 september 2004 @ 10:05:
Heb je 'verberg hidden files' ook uitgeschakelt?
Jep, anders zie je sowieso de Local Settings en subdirectories niet :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
en heb je geprobeerd om het adres handmatig in de adresbar in te typen? dus gewoon C:\Documents and Settings\.....\OLK3\ typen

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• P_de_B
  • Niet online
OnTracK schreef op 06 september 2004 @ 10:21:
en heb je geprobeerd om het adres handmatig in de adresbar in te typen? dus gewoon C:\Documents and Settings\.....\OLK3\ typen
Wat stom zeg dat ik daar niet aan gedacht heb. Dat werkt prima. Bedankt!