Realtek AC'97 Geluid stoort na audio-out

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 21:56
Ik heb een Asus A2500H met onboard Realtek AC'97 Geluidskaart.
Vanmiddag even aangesloten via de audio out op de televisie maar nu kraakt en stoort het geluid in de computer.

Ik heb geprobeerd opnieuw een koptelefoon aan te sluiten maar ook daar kraakt en stoort het geluid, wat kan ik hier aan doen?

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik ben bang dat er op het chassis van je tv flinke spanning heeft gestaan, waardoor er in je kaart nu iets kapot is. Daar doe je helemaal niets aan. Als het echt zo is en dat heb ik meer meegemaakt, dan is het: kapot is kapot en of je dat onder de garantie kunt laten vallen? :'( :'(

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

Verwijderd

Jah da probleem ken ik dus heh... Kl*te als je het mij vraagt; ding net nieuw; wilde filmpje kijken, aangesloten op mn stereo en heb nu dus precies tzelfde..... Heb inmiddels alle mogelijke oorzaken getest en mijn conclusie luid; KAPOT. Dus idd met ASUS contact opnemen en laat hun het geluidskaartje maar fixen.. heel leuk allemaal want ik word er nie eg wijs uit op die site... Ik wens je dus sterkte met de afwikkeling!

((Tussen 2 haakjes, valt wel lekker te klokken heh da ding!))

Groeten DaAAz..

Verwijderd

Ik heb bamelijk het zelfde probleem en na het lezen van deze topic moest ik bijna huilen. :'(
Ik heb namelijk deze laptop van iemand gekregen en heb geen garantie enzo. Is er geen oplossing om het zelf te fiksen of te vervangen?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:25

Hu9o

Schokkend

heb je hier iets aan?
faq

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Ik wou dat ik die opties maar kon gebruiken. Maar helaas mijn laptop heeft maar 1 Audio uitgang, 1 Mic aansluiting en 1 Audio ingang. Maar ik waardeer je hulp heel graag Thnx. Als er iemand ng andere ideen heeft zou ik het op prijs stellen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

En je hebt verder alle bronnen in de audio volume property's gemute? Want sommige playback programma besluiten wel eens bronnen aan te zeten die niet goed zijn (bij mij een cd rom die kraakt).

of usb geluidskaart aanschaffen?

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 14-03-2005 12:40 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Ik zat net echt net in me hoofd te bakken of er zoiets bestond. Ik ga ff zoeken waar ik zoiets kan kopen. Zou namelijk heel goed zijn. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:09:
Ik zat net echt net in me hoofd te bakken of er zoiets bestond. Ik ga ff zoeken waar ik zoiets kan kopen. Zou namelijk heel goed zijn. _/-\o_
Edit: Ik heb namelijk dit gevonden. Zou dit goed werken?
http://www7.alternate.nl/html/nodes_info/kk-c46.html

Verwijderd

Maar ik vroeg me af me geluid blijft toch uit me audio kaart komen. Dan zou ik die gekraak en brom nog steeds eigenlijk horen. Of heb ik het mis?
Pagina: 1