Ik ben van plan om een 1u server te gaan plaatsen in het globalswitch datacenter. Ik heb alleen nog geen ervaring met het plaatsen van 1u servers in 19'' racken. Eerst stapelde ik namelijk alle 4u servers gewoon op elkaar, als ik dan de onderste nodig had, was er wel een probleem 
Een 19'' cabinet bestaat uit 4 (2x voor 2x achter) van zo'n ijzeren bevestiginsstaven. Hoe zorg je er nu voor dat een 1u kast bevestigd wordt met een slide-rail?
Ik wil mijn 1u server zelf bouwen omdat ik hier veel componenten al heb liggen. Deze server gaat uit het volgende bestaan:
AMD Athlon XP 2000+ + 1u koelertje
512MB RAM
Maxtor 2x 60GB of 1x western digital 120GB
cd-rom drive
Tyan moederbord
Chieftec 19'' 1U 300W ATX black (ezeeeserver.com)
19'' Slide Rails for 60cm deep
rounded IDE-kabels
Kan deze configuratie zonder problemen in het datacentrum gezet worden of wordt hij te warm of klopt er iets niet dan wil ik dit graag weten.
Een 19'' cabinet bestaat uit 4 (2x voor 2x achter) van zo'n ijzeren bevestiginsstaven. Hoe zorg je er nu voor dat een 1u kast bevestigd wordt met een slide-rail?
Ik wil mijn 1u server zelf bouwen omdat ik hier veel componenten al heb liggen. Deze server gaat uit het volgende bestaan:
AMD Athlon XP 2000+ + 1u koelertje
512MB RAM
Maxtor 2x 60GB of 1x western digital 120GB
cd-rom drive
Tyan moederbord
Chieftec 19'' 1U 300W ATX black (ezeeeserver.com)
19'' Slide Rails for 60cm deep
rounded IDE-kabels
Kan deze configuratie zonder problemen in het datacentrum gezet worden of wordt hij te warm of klopt er iets niet dan wil ik dit graag weten.