Canon EOS 80D En wat glaswerk
#3 en 5: Niet echt spannend, zo'n auto van de zijkant
#4: mooie kleuren
#7: beetje jammer dat 'ie er niet helemaal op past
#9,#10,#11: voorbeeldplaatjes DTM
etc.
Wat voor glaswerk en nabewerking heb je hiervoor gebruikt?
bottemt ie out hier ofzo?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Vooral de laatste 3 vind ik erg goed gelukt. Shots van dichtbij doen mij nooit zoveel.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ik doe gezellig met je mee (if you don't mind!). Hoop dat er nog meer foto's komen.
Enkele van zaterdag:
1) Overview shotje

2) Nice sparks!

3) Better sparks!

4) He! Mag ik een lift?

5) Waar was het ook alweer?

6) The race is on! Who will win?

7) Die hard fans!

3 van zondag:
8 ) Oops.

9)

10) Rennuuuh!
Verwijderd
|>
Pardon? Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt?Firecow schreef op 06 september 2004 @ 13:27:
Mwa weinig aan scharping gedaan.... Alleen 70 % usm op 0.4 na de verkleining
Verwijderd
maar toch, hier een paar plaatjes op http://82.92.79.34/DTM2004/
unsharp maskschumacher schreef op 06 september 2004 @ 16:39:
[...]
Pardon? Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt?
learn photoshop broddah
Verwijderd
Veel foto's gemaakt en ook maar een paar uitgezocht.
Ik hoop dat ik wat minder standaard hoeken heb gefotografeerd...

#4 zie jasper #8

#6 Deze is achteraf niet zo sterk. Te druk met de wc, de brandweer en de reclame. Ze liep echter snel weg, dus kreeg geen tweede kans
Wat mij overigens wel opviel dat er dit jaar echt MEGA veel gastjes met digitale camera's foto's probeerden te nemen........Gewoon in de bocht gaan staan, camera stilhouden en dan afdrukken als de auto langskomt......En dan schelden op de %$%#$%# camera dat hij te langzaam is om die auto erop te krijgen....OMFG!!!!
[ Voor 2% gewijzigd door MasterMaceMichu op 06-09-2004 20:18 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Ik heb wel een foto van de auto:
De 'gedeeltelijke' auto's zoals 4 en 17 vind ik ook erg mooi.
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 06-09-2004 23:31 . Reden: rare typo ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Het vervelende wat ik juist vond, is dat ze precies allemaal voor mij neus gingen staan...Communicator schreef op 06 september 2004 @ 20:02:
Wat mij overigens wel opviel dat er dit jaar echt MEGA veel gastjes met digitale camera's foto's probeerden te nemen........
Ik weet nog dat het eerste jaar dat er DTM was, we gewoon bijna de hele dag in de pits/paddock zijn geweest en dat je ECHT alles goed kon zien/volgen......Dat waren nog eens foto-opportunities.....Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:38:
[...]
Het vervelende wat ik juist vond, is dat ze precies allemaal voor mij neus gingen staan...Ik ben dit jaar ook op de vrijdag geweest en dat was een echte top-dag voor foto's. Volgend jaar laat ik op de zondag me camera thuis...
Nu was de pitwalk zo kort dat je net één voet in de pits kon zetten en toen moesten we alweer terug.........

Verder heb ik nog geen tijd gehad om de foto's uit te zoeken
Alvast 1:
/me meldCommunicator schreef op 06 september 2004 @ 20:02:
Wat mij overigens wel opviel dat er dit jaar echt MEGA veel gastjes met digitale camera's foto's probeerden te nemen........Gewoon in de bocht gaan staan, camera stilhouden en dan afdrukken als de auto langskomt......En dan schelden op de %$%#$%# camera dat hij te langzaam is om die auto erop te krijgen....OMFG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar dagen voor de race hadden we onze eerste digitale camera gekocht (Canon Powershot S50). Ik heb ook vaak geprobeerd om een mooie foto te maken van een langsrijdende auto, maar op een gegeven moment heb ik maar de hoop opgegeven. Veel gespeeld met de verschillende modes en sluitertijden enzo, maar ik heb nog een hoop te leren op digitaal camera gebied
Maar ik heb wel een hoop (imho) mooie foto's van stilstaande objecten kunnen maken (en ook van auto's die de pits in rijden)
Vergeet niet dat je ook nog kan croppen. Je hoeft niet direct het perfecte frame te hebben. Zeker met 5MP kun je aardig wat wegsnijden en toch nog een aardige plaat overhouden, die ook nog eens goed af te drukken valt op 10x15 of zelfs 20x30. Zie het als een soort verantwoorde digitale zoom.MPmad schreef op 07 september 2004 @ 00:09:
[...]
/me meld
Een paar dagen voor de race hadden we onze eerste digitale camera gekocht (Canon Powershot S50). Ik heb ook vaak geprobeerd om een mooie foto te maken van een langsrijdende auto, maar op een gegeven moment heb ik maar de hoop opgegeven. Veel gespeeld met de verschillende modes en sluitertijden enzo, maar ik heb nog een hoop te leren op digitaal camera gebied(athans, ik denk niet dat het aan de camera ligt). Hij kon ook niet zo ver (optisch) inzoomen als ik had verwacht (beetje op het verkeerde been gezet door foto's uit topics als deze met allemaal dure camera's . Ik dacht dat een compactcamera dat ook wel enigzins zou kunnen
).
Maar ik heb wel een hoop (imho) mooie foto's van stilstaande objecten kunnen maken (en ook van auto's die de pits in rijden)
Groetjes, FaceDown.

Ik hoop echt ooit zulke mooie fotos te kunnen schieten, ik vindt ze echt top!
Ik denk dat je met de hoek van waaruit gefotografeerd is, en compositie hetzelfde haalt. Maar qua fotokwaliteit haal je het denk ik niet bij die lenzen van > 400 eurosemicon schreef op 07 september 2004 @ 10:14:
Die dtm fotos zijn zeeeer gaaf, vooral van de TS, maar alsik mag vragen, is zon mooi effect ook te bereiken met bijv. een minolta dimage z2? (die heb ik hier liggen namelijk)
Ik hoop echt ooit zulke mooie fotos te kunnen schieten, ik vindt ze echt top!
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.