Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden oordopjes gekocht van sony, namelijk de mdr-ex71. Daarbij zaten drie maten buds die je om de dopjes kunt doen en die dan precies in je oor passen. Bij mij past alleen de kleinste maat, maar een van de buds is van het dopje afgevallen, never to be found again... nu wil ik dus ergens nieuwe vandaan halen, maar ik zou niet weten waar... heb een beetje gezocht, maar niks kunnen vinden.
alvast bedankt

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 21:18:
Ik heb een tijdje geleden oordopjes gekocht van sony, namelijk de mdr-ex71. Daarbij zaten drie maten buds die je om de dopjes kunt doen en die dan precies in je oor passen. Bij mij past alleen de kleinste maat, maar een van de buds is van het dopje afgevallen, never to be found again... nu wil ik dus ergens nieuwe vandaan halen, maar ik zou niet weten waar... heb een beetje gezocht, maar niks kunnen vinden.
alvast bedankt
Je kunt natuurlijk sony even proberen te bellen/e-mailen. Eventueel even vragen bij een sony-dealer? Der zit in Den Haag vast wel een fatsoenlijke audiowinkel die sony-dealer is :)

* Gaius is zo'n kolere-doppie ook al 2 keer kwijtgeweest, gelukkig ook weer terug gevonden :)

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Doet sony niet, ben het zelf al eens gaan vragen in een sony-hifnesse winkel.
Ik heb gewoon een maat groter gebruikt.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoutvat schreef op 05 september 2004 @ 22:10:
Doet sony niet, ben het zelf al eens gaan vragen in een sony-hifnesse winkel.
Ik heb gewoon een maat groter gebruikt.
tuig... :/

Als je wilt, Oersoep86, kan ik m'n kleine dopjes op de post richting jou knallen. Ik gebruik ze toch niet, de middelste zijn wat mij betreft al ietsjes te klein (de grootste weer te groot :P ), m'n e-mail-adres staat in mn profile. :)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Uit Wat zijn goede oordopjes? Deel 2
6. Ik ben de kapjes van mijn dopjes kwijt. Kan ik zo nieuwe kopen?
Over het algemeen niet. Voor Sennheiser zijn ze wél vrij makkelijk te krijgen. Ook voor de Sony EX70/71 zijn losse dopjes te krijgen. Je moet ze alleen uit Amerika laten komen en zijn erg duur ($10,- per paar!). Je kan ze vinden bij Audio Cubes. Je kan ze natuurlijk ook proberen te ruilen, want niemand gebruikt alle maten.
Bij andere merken zal je dus nieuwe dopjes moeten kopen. Het dus maar goed dat ze moeilijk kwijt te raken zijn.
Ruilen lijkt me idd de enige oplossing

[ Voor 4% gewijzigd door Piggen op 05-09-2004 22:41 ]

Verwijderd

Ik heb nog een paar Small dopjes in de aanbieding. Te ruilen tegen Medium!
mailt u maar.

PS ideetje om van dit topic een centraal sony EX71SL rubbertjes ruil topic te maken?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34

PnD

like in Pinda ^_^

Denk dat dit eerder gewoon via V&A zal moeten gaan..
Pagina: 1