Logitech Optical Notebook Mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:05
Afbeeldingslocatie: http://www1.alternate.nl/prodpic/200x200/n/nmzl96.jpg

Ik vroeg me af of deze muis ook zal werken onder linux, ik heb er niks van kunnen vinden op het i-net. Maar omdat er een USB stick bij zit vraag ik me af of het principe hetzelfde is als bij een gewone USB muis.

Verwijderd

Geef eens wat meer info over die muis dan, want met een plaatje alleen kunnen we niet zoveel :)

En, misschien een idee hoor, maar heb je Logitech al gemaild? Zij zijn de fabrikant van die muis en zullen dat vast wel weten, lijkt me.

• M@rijn
Als er een mail adres van te vinden valt wel ja.

Meer info:

http://www.logitech.com/i.../NL,CRID=3,CONTENTID=7109

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 06-09-2004 10:13 . Reden: url even klikbaar gemaakt ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als ik de info zo lees is het gewoon een USB muis die toevallig i.p.v. een draadje, een draadloze techniek gebruikt, maar volgens mij hoeft het OS dat helemaal niet te weten ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:07

ralpje

Deugpopje

Ik heb hem hier. Het enige verschil met een andere draadloze muis die via USB wordt aangesloten, is dat het ontvangertje gewoon rechtstreeks in je usb poort gaat, en er dus geen draadje meer tussen zit.
Volgens mij is het overigens ook mogelijk om hem op je 'normale' muis-aansluiting te prikken, met zo'n verloopje.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

Ja, zo'n dingen zijn helemaal geen probleem, k'heb vriend van me onder linux vorige week nog met zo'n ding zien werken op z'n laptop, je krijgt gewoon een usb entry in dev waarnaar je in je X config verwijst en het werkt normaal gezien.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• M@rijn
Thanks,

Ik ga hem halen morgen ;)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En het nut van het topic? We verwachten hier wat zelfinitatief, en volgens mij had je dat zelf wel uit kunnen vinden.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.