Toon posts:

Monitor pc op notebook aansluiten voor games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een notebook gekocht, die veel sneller is dan mijn bestaande pc. Doordat mijn bestaande pc geen nieuwe spellen meer kan draaien, wilde ik de monitor, toetsenbord, boxen, muis etc. aansluiten op de notebook zodat ik nieuwe games wel kan spelen.

Ik heb nu de monitor van de pc op mijn notebook aangesloten en bij de display instellingen de 2de monitor geactiveerd. Ik zie dan op beide beeldschermen precies hetzelfde. Ik kan ook gewoon alles doen, behalve games spelen. Zodra ik een game opstart zie ik even het windows zandlopertje, maar het spel zelf wordt niet opgestart. :'( Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Doen de spellen het helemaal niet of alleen op het primaire scherm? Wat zijn de specs van de notebook? Welk OS? Welke drivers etc etc..

Om je vraag goed te kunnen beantwoorden is het wel zo makkelijk als je zoveel mogelijk informatie geeft :)

Verwijderd

Het is maar een gokje, maar staat de primairi en de secundarie wel goed ingesteld, met films kijken maakt dit wel uit

Verwijderd

Topicstarter
@pollewob:

Op beide schermen doen de spellen het niet.. als ik bij display instellingen op identify klik.. komt op beide beeldschermen een "1" te staan. Dus volgens mij wordt het notebook beeld gekloond als het ware naar de pc monitor. De specs van de (TU/e) notebook zijn:

Intel Pentium M 1.7 735 CPU (Dothan), 2MB L2
768MB PC2700 DDR
60GB 5600RPM
Combo DVD CDRW station
15" TFT, SXGA (1400x1050)
Ati Mobility Radeon 9600 64MB DDR
802.11G WLAN
Gigabit ethernet adapter
2x PCMCIA Type II
2x USB2.0
Firewire
S-Video

Verwijderd

Welke spellen heb je zoal geprobeerd en heb je dit probleem alleen als je een pc monitor hebt aangesloten :?

Maak je gebruik van een voorgeinstalleerde windows of heb je die er zelf opgezet, zoja, welke catalyst driver gebruik je?