Na een (mislukte) upgrade van een nieuwe videokaart in het volgende systeem wil de pc niet meer starten :
MSI 6330 Lite
AMD Athlon TB 1,2
512 MB PC133
oude videokaart GF4 MX480 (deze zit er nu weer in)
nieuwe " " Ati Radeon 9600 SE
Soundblaster live
Lan kaartje
De pc wil dus niet meer starten na een "upgrade" van een GF4 MX480 naar de nieuwe ATI radeon. Ik kreeg gewoon geen beeld en na wat restetten kreeg ik er mooie piepjes bij. Ik heb gezocht in de handleiding maar die geeft geen vermelding over deze piepjes (ook niet online). Verder nog gekeken in de FAQ maar de piepjes guides daar boden ook geen uitkomst.
Welke van de 2 kaarten het nog doet weet ik niet met 100% zekerheid aangezien ik ze niet kan testen.
De pc doet het nu dus met geen van beide kaarten...
MSI 6330 Lite
AMD Athlon TB 1,2
512 MB PC133
oude videokaart GF4 MX480 (deze zit er nu weer in)
nieuwe " " Ati Radeon 9600 SE
Soundblaster live
Lan kaartje
De pc wil dus niet meer starten na een "upgrade" van een GF4 MX480 naar de nieuwe ATI radeon. Ik kreeg gewoon geen beeld en na wat restetten kreeg ik er mooie piepjes bij. Ik heb gezocht in de handleiding maar die geeft geen vermelding over deze piepjes (ook niet online). Verder nog gekeken in de FAQ maar de piepjes guides daar boden ook geen uitkomst.
Welke van de 2 kaarten het nog doet weet ik niet met 100% zekerheid aangezien ik ze niet kan testen.
De pc doet het nu dus met geen van beide kaarten...
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε