Toon posts:

[cursor]De cursor functie werkt niet bij de volgende code

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de cursor veranderen in een handje, dit werkt in IE perfect echter in Firefox wil dit niet werken.

Ik kan niets verkeerd ontdekken en toch werkt het niet:

De code:
code:
1
    <td width="330" style="border-right:1px solid black;padding-left:2px;[SUBIF:{ISNOTFOLD$}] cursor:hand;" title="{LANG:71}" onClick="self.open('{URL}&dl={DIR}{FHTML$}','','height=200,width=250,resizable=no,status=no,toolbar=no');[¤SUBENDIF][SUBIF:{ISFOLD$}]cursor:hand;" title="{LANG:50}" onClick="f=document.forms[0];f.elements[0].value='{DIR}{FHTML$}/';f.submit();[¤SUBENDIF]">&nbsp;{FNAMES$}</td>

Dit stukje code werkt verders prima, in IE is er gewoon een handje zichtbaar alleen in firefox niet, de link etc werkt wel gewoon.
Ook heb ik al geprobeert: cursor:pointer;cursor:hand; maar ook dat werkt niet...

Wat doe ik verkeerd hier?

Verwijderd

Het moet in ieder geval cursor: pointer; zijn.

Verder moet je niet een of andere template code plakken, maar de output die de user agent moet verwerken. Het interesseert me werkelijk helemaal niets hoe je die output genereert.

offtopic:
Wanneer leren mensen dat nou eens?

Verwijderd

Topicstarter
En waarom moet dat "pointer" zijn, ik wil helemaal geen pointer ik wil een handje

Dit is de output:
code:
1
    <td width="330" style="border-right:1px solid black;padding-left:2px;cursor:hand;" title="Open this folder" onClick="f=document.forms[0];f.elements[0].value='/c:/Battlefield 1942 Server/';f.submit();">&nbsp;Battlefield 1942 Server</td>

Ook niks vreemds aan te zien maar toch doet ie het niet in FireFox

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:53:
En waarom moet dat "pointer" zijn, ik wil helemaal geen pointer ik wil een handje

Ook niks vreemds aan te zien maar toch doet ie het niet in FireFox
cursor: hand bestaat niet ;)

hier wat voorbeelden: (en pointer is dus wat de browser vaak weergeven als een handje, die ergens naar wijst = pointer)
http://www.w3schools.com/...sp?filename=trycss_cursor

Verwijderd

Topicstarter
Damn stomme IE...........

Heb het nu aangepast in pointer en nu doet ie het wel, waarom houd die schijt IE zich niet eens aan de standaarden

Verwijderd

Ik geloof dat toen IE 5.0 uitkwam 'cursor' nog niet volledig gestandardiseerd was. IE bedacht als value 'hand' welke hoogstwaarschijnlijk door de CSS WG te specifiek bevonden werd waarna zij 'pointer' geintroduceert hebben welke door IE 6.0 ondersteund werd. Ze ondersteunen 'hand' nog steeds vanwege compat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 20:02:
Damn stomme IE...........

Heb het nu aangepast in pointer en nu doet ie het wel, waarom houd die schijt IE zich niet eens aan de standaarden
Je verwijt dat Microsoft zich met Internet Explorer niet aan de standaarden heeft gehouden. Zou je dan niet eerst zorgen dat je die standaarden zelf kent? Dan pas heb je namelijk een klein beetje recht van spreken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12

crisp

Devver

Pixelated

^^^

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.