"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Geeft hij geen problemen op de PS/2 poort (ik neem aan dat je daar een verloopstukje voor hebt?)
Heb je de laatste MOBO drivers geïnstalleerd ed? Mobo is namelijk nogal oud, ten tijde was de USB support nog niet als heden ten dage
Heb je de laatste MOBO drivers geïnstalleerd ed? Mobo is namelijk nogal oud, ten tijde was de USB support nog niet als heden ten dage
probeer eens de VIA 4-in-1 drivers (of hyperion drivers heten ze tegenwoordig).
de reden dat je muis het in het begin wel doet is waarschijnlijk omdat USB legacy support wel aanstaat in de bios, als windows het dan moet overnemen gaat het fout.
de reden dat je muis het in het begin wel doet is waarschijnlijk omdat USB legacy support wel aanstaat in de bios, als windows het dan moet overnemen gaat het fout.
@ Nielsen
[quote]
/edit: Op jouw mainboard zit de VT82596A of VT82596B, dus dat verhaal gaat niet op.
[/unquote]
Weet je hoelang ik al op zoek ben naar een pagina met zoveel info als deze!!!
Ow holy 1 
Ik heb al gevonden wat het is.
@ Terw_Dan
[quote]
probeer eens de VIA 4-in-1 drivers (of hyperion drivers heten ze tegenwoordig
[/unquote]
op www.viaarena.com vond ik de lossen USB drivers. Ik was een beetje in de veronderstelling (en er staat me ook bij uit het verleden (W98se)) dat dit niet nodig was....
Thanx y'all!
[quote]
/edit: Op jouw mainboard zit de VT82596A of VT82596B, dus dat verhaal gaat niet op.
[/unquote]
Weet je hoelang ik al op zoek ben naar een pagina met zoveel info als deze!!!
Ik heb al gevonden wat het is.
@ Terw_Dan
[quote]
probeer eens de VIA 4-in-1 drivers (of hyperion drivers heten ze tegenwoordig
[/unquote]
op www.viaarena.com vond ik de lossen USB drivers. Ik was een beetje in de veronderstelling (en er staat me ook bij uit het verleden (W98se)) dat dit niet nodig was....
Thanx y'all!
[ Voor 4% gewijzigd door its_Muppet op 10-09-2004 23:17 . Reden: waarom werken de quotjes niet? ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)