Toon posts:

Laptop start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een laptop thuis te staan waarvan hij zichzelf niet kan opstarten als ik de 'startknop' indruk.

het gaat zo, de stroom sluit ik aan, ik druk op het stratknopje en dan hoor ik de ventilator alweer zachtjes beginnen maar die houdt op na 2 sec en dan doet de laptop helemaal niks meer..

Heeft iemand hier een antwoord op.

vriendelijke groeten..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor notebook is het?
hoor je het ding nog wel beepen?
spint de hdd op?

Verwijderd

Topicstarter
het is een siemens fyutsie (of hoe je het ook schrijft, dan het niet zosnel controleren) en nee, ik hoor alleen de verntilator, geen beep en ook de hdd doet niks..

Ik zou echt niet weten wat er mis aan is... de laptop heeft 19 volt nodig en dat krijgt hij ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 18:28:
Beste mensen,

Ik heb een laptop thuis te staan waarvan hij zichzelf niet kan opstarten als ik de 'startknop' indruk.

het gaat zo, de stroom sluit ik aan, ik druk op het stratknopje en dan hoor ik de ventilator alweer zachtjes beginnen maar die houdt op na 2 sec en dan doet de laptop helemaal niks meer..

Heeft iemand hier een antwoord op.

vriendelijke groeten..
Ik hoop dat ik je topic mag gebruiken want ik heb hier thuis namelijk ook nog een laptop staan die ongeveer dezelfde symthomen vertoont: bij mij is het namelijk ook zo dat als ik de laptop wil opstarten de ventilator constant begint te draaien, wel hoor ik de cd-rom en harddisk korte opstart geluiden maken maar daar blijft het verder bij, meer dan dat doet hij niet. Wat ook wel apart is als ik de adapter aansluit gaat ie spontaan aan en dan geeft ie ook de sympthomen. Het gaat trouwens om een ibm thinkpad! Ik hoop dat jullie ons verder kunnen helpen! _/-\o_

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
PcMaster, het is misschien beter om daarover niet in dit topic verder te gaan; er is een vrij grote kans dat men hier te maken heeft met 2 totaal verschillende oorzaken. Het is daarnaast wat onhandig om 2 discussies door elkaar te hebben ;)