Toon posts:

.gif bestanden niet lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vreemd vindt ik het dat ik geen bestanden met de extentie ".gif" kan lezen..
welke plugin doet dat normaal gesproken en hoe krijg ik deze dat ie mn .gif-jes weer lekker leest?

Heb XP op mn pc en d8 dat wel standaard zou moeten zijn zeg maar of ik heb weer iets verprutst |:(

Heb goed gezocht op de search van deze site.. kon helaas niet echt een bevredigend antwoord vinden..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer het eens met http://www.irfanview.com ... :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
thank you!! works!

Enig ID waar het aan kon liggen?
misschien te snel een keer ok 'nee' geklikt denk ik zelf

Anyway, thanxx

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Juist ja..

GIF bestanden kun je normaal met redelijk wat programma's openen. Onder XP heb je een Photo (of image ofzo) viewer; en verder natuurlijk je browser. Als je geen GIF files meer kan bekijken dan ben je gewoon de link tussen de extensie en de applicatie kwijt geraakt; die je via de Windows Verkenner > Opties weer kan herstellen. Het installeren van een nieuwe applicatie die deze links voor je opnieuw aanbrengt kan natuurlijk ook; maar is eigenlijk onnodig. Als je gewoon een applicatie zoekt om GIF files te openen (en wellicht te editten) kun je gewoon gebruik maken van Google :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate