Toon posts:

Unreal Tournament slaat op hol?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe laptop (intel centrino 1,5ghz en radeon 9700 kaart) en als ik Unreal Tournament hierop wil spelen slaat hij compleet op hol.
In singleplayer kun je dit heel makkelijk aanpassen door de gamespeed wat naar beneden te doen, maar als ik online ga vliegt alles aan alle kanten om me heen en blijft hij op punten hangen enzo.

Iemand enig idee wat ik aan kan passen waardoor hij normaal gaat draaien?
Videomode instellen op software rendering werkt opzich wel wat, maar dan ziet het er niet meer uit..

Verwijderd

Heb je de search (unreal tournament te snel) al geprobeerd? Je bent namelijk niet de enige die dit probleem heeft. Een van de suggesties die je daar had moeten vinden is of de OpenGL driver proberen of Vsync aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik geprobeerd en nee dat werkte niet.
Anders zou ik ook geen nieuw topic openen.

vsync lijkt mijn ut nog nooit van gehoord te hebben, het commando 'netspeed 7500' dat in een ander topic genoemd werd werkt niet en opengl drivers doen hetzelfde als direct3d.
Het enige wat soms helpt is, wanneer ik al op een server zit, naar preferences te gaan bij videomode 'change' te kiezen, opnieuw opengl te kiezen (waar hij al op stond, maar als je het opnieuw kiest gaat hij even uit het spel) en dan terug te komen. Dan draait hij meestal op goede snelheid (totdat je ut opnieuw opstart), maar het nadeel daarvan is dat hij soms besluit om ineens in slowmotion te gaan spelen (en nee, de gamespeed staat gewoonop 100%).

Meer suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn toch vast wel meer mensen met dit probleem? ;(

Verwijderd

Modbreak:Reageer dan niet :{

<!-- blijkbaar niet he -->

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 15-09-2005 17:35 ]

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Unreal Tournament heeft dit probleem met processors die op variabele kloksnelheden draaien. Hier vallen dus voornamelijk laptopprocessoren onder. De oplossing hiervoor is om je processor op een constante kloksnelheid te laten draaien, bij voorkeur zo snel mogelijk uiteraard.

Een programmaatje dat ik wel handig vind hiervoor is SpeedswitchXP. Dit progje draait als een icoon in je traybar, en door er met de rechtermuisknop op te klikken kun je kiezen uit vier verschillende settings: Max Performance, Dynamic Switching, Battery Optimized en Max Battery. Dynamic Switching is de normale setting, maar als je UT wilt spelen of een andere game die te snel draait, kies je Max Performance.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_
Bedankt!
Pagina: 1