Toon posts:

OG waaat?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Toen D.net in augustus plotseling OGR24 op ons losliet stond heel de DC wereld op zijn achterste benen.

Idioterie, wat denken ze wel, belachelijk!

Bij DPC was OezieWoezie de uitzondering, hij promote OGR in elk draadje waar het maar enigszins toepasselijk was.(of niet, dat maakte hem niet zoveel uit)

In de eerste maanden werd elke post van hem meteen de grond in geboord, afgebrand, veroordeeld als verraad aan het heilige doel: RC5

Bewonderenswaardig vind ik zijn vasthoudendheid, zonder te vervallen in flames,baites of hoe dat ook allemaal mag heten, alle negatieve postings heeftie gepikt en wonder boven wonder wat ister gebeurd?

OGR staat in het middelpunt van de belangstelling: moeten we wachten tot we no.1 zijn in RC5 voor we AT (en de andere teams die nog:) boven ons staan) gaan aanvallen? , gaan we nu al in de aanval?

De meningen zijn nog een beetje verdeeld en zo hoort het eigenlijk ook. Drie maanden geleden was OGR onbespreekbaar en nu deze discussies. Kortom ik denk dat we er met elkaar wel uit gaan komen en dat we gaan bewijzen dat DPC THE BEST is in welke dicipline dan ook!

Waarom dit lange verhaal?

Geen idee, maar Oezie, goe gedaan jochie:)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, bedankt OezieWoezie !

Gelukkig staat-ie er nu niet meer alleen voor :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

wat een geslijm pffff....

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 17:41 schreef victorb het volgende:
wat een geslijm pffff....
Nee hoor, gewoon een bedankje voor gedane moeite.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Laat iedereen toch zelf bepalen wat men doet!
Als alles maar voor de DPC is toch :?
Elke keer dat gelul hierover is alleen maar irriterend voor de lezers van GoT.
Men gaat echt niet veranderen omdat het hier elke keer langs komt!

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 17:43 schreef libido78 het volgende:
Laat iedereen toch zelf bepalen wat men doet!
Als alles maar voor de DPC is toch :?
Elke keer dat gelul hierover is alleen maar irriterend voor de lezers van GoT.
Men gaat echt niet veranderen omdat het hier elke keer langs komt!
[ geslijm ]
Ik ben het helemaal met je eens!
[ /slijm ]
Ik word af en toe ook een beetje moe van dat ogr gezeur. :'(
Maar het maakt mij verder niks uit dat zij ogr doen, is hun probleem maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
victorb: geslijm? wat dacht je van realiteit?

libido78: van mij heb je geen crunchadvies gehoord. Ik heb alleen maar geprobeerd weer te geven hoe een stemming in een paar maanden kan veranderen door oa de vasthoudendheid van 1 individu, wat ik bewonderingswaardig vind.

Als dit verhaal verkeerd valt bij een aantal mensen bedenk dan wel dat ik een paar maanden geleden ter dood zou zijn veroorderdeeld voor dit stuk en dat het nu alleen maar wordt bestempelt als geslijm en overhalerij om OGR te gaan doen, wat zeker niet de bedoeling is.

Verwijderd

maar toch...je begrijpt wel wat ik bedoel!

Verwijderd

Topicstarter
libido78:

Ik begrijp ut maar begrijp jij de strekking van mijn post? Ik kies geen partij maar heb wel bewondering voor de vasthoudendheid van 1 persoon.

Of je ut nu leuk vindt of niet we zijn nu toch uitgegroeid naar een multidiciplinair(wow wat een woord) team en 1 van de mensen die daar in grote mate in bij hebben gedragen was Oezie, en daar wilde ik toch even de aandacht op vestigen.

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 18:06 schreef jolly het volgende:
victorb: geslijm? wat dacht je van realiteit?
was ff stangen ;)
ik vind de ogr versus rc5 strijd wel cool :7

Verwijderd

Topicstarter
Sorry victorB, liet me ff meeslepen:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 18:47 schreef victorb het volgende:

[..]
was ff stangen ;)
ik vind de ogr versus rc5 strijd wel cool :7
Zie je altijd als er iets gaat veranderen, mensen zijn een beetje vastgeroest in oude gewoontes, en zijn bang voor nieuwe dingen. Komt vanzelf weer goed.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Wildhagen, daar was jij een mooi voorbeeld van;)

edit:ik ook trouwens:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is nu bijna de omgekeerde wereld, nou ben ik een van de weinige die-hard RC5-only'ers ;(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 19:04 schreef DSmarty het volgende:
Het is nu bijna de omgekeerde wereld, nou ben ik een van de weinige die-hard RC5-only'ers ;(
DSmarty : Nee, nu maak je juist dé fout : mensen die iets zien veranderen denken meteen dat álles veranderd, wat dus niet zo is ! Er is alleen een kleine gelijktrekking tussen OGR en RC5 aan de gang, en dat gaat niet ten kosten van welk project dan ook !

We hebben hier overigens net een uitvoerige discussie over gehad op #dpc op irc.sorcery.net maar toen was jij er niet...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
DSmarty:

Over een paar maanden schrijven we over jou ook zo'n "leuk" in memoriam:)

Tenzij je ook een beetje OGR gaat doen:+

Verwijderd

dsmarty wees maar gerust ik blij rc5 doen }:O

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 19:07 schreef wildhagen het volgende:

[..]
DSmarty : Nee, nu maak je juist dé fout : mensen die iets zien veranderen denken meteen dat álles veranderd, wat dus niet zo is ! Er is alleen een kleine gelijktrekking tussen OGR en RC5 aan de gang, en dat gaat niet ten kosten van welk project dan ook !

We hebben hier overigens net een uitvoerige discussie over gehad op #dpc op irc.sorcery.net maar toen was jij er niet...
En nou ben ik verdorie weer niet genoeg aanwezig in #dpc ;) (ik heb je de hele dag de kop gekgemaakt nog wel :P )
Wat mij opvalt is dat ik meer OGR topics zie dan RC5 op GoT en dat doet mij een beetje zeer aan mijn hart....

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 17:38 schreef jolly het volgende:
Toen D.net in augustus plotseling OGR24 op ons losliet stond heel de DC wereld op zijn achterste benen.

Idioterie, wat denken ze wel, belachelijk!

Bij DPC was OezieWoezie de uitzondering, hij promote OGR in elk draadje waar het maar enigszins toepasselijk was.(of niet, dat maakte hem niet zoveel uit)

In de eerste maanden werd elke post van hem meteen de grond in geboord, afgebrand, veroordeeld als verraad aan het heilige doel: RC5

Bewonderenswaardig vind ik zijn vasthoudendheid, zonder te vervallen in flames,baites of hoe dat ook allemaal mag heten, alle negatieve postings heeftie gepikt en wonder boven wonder wat ister gebeurd?

OGR staat in het middelpunt van de belangstelling: moeten we wachten tot we no.1 zijn in RC5 voor we AT (en de andere teams die nog:) boven ons staan) gaan aanvallen? , gaan we nu al in de aanval?

De meningen zijn nog een beetje verdeeld en zo hoort het eigenlijk ook. Drie maanden geleden was OGR onbespreekbaar en nu deze discussies. Kortom ik denk dat we er met elkaar wel uit gaan komen en dat we gaan bewijzen dat DPC THE BEST is in welke dicipline dan ook!

Waarom dit lange verhaal?

Geen idee, maar Oezie, goe gedaan jochie:)
Moraal van het verhaal: OezieWoezie en Wildhagen moeten wel een enorme plaat voor hun kop hebben, de realiteit dringt derhalve niet door :7

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat mij opvalt is dat ik meer OGR topics zie dan RC5 op GoT en dat doet mij een beetje zeer aan mijn hart....
Dat klopt, maar dat is allemaal tijdelijk... omdat het nieuw is. Op den duur trekt dat mooi gelijk, let maar op !

Trouwens, jij weet net zo goed als ik dat ik ook niet zou willen dat RC5 verdween, ik ben niet voor niks nog behoorlijk actief in RC5, niet alleen met grazen, maar ook in proxy + ondersteuning van nieuwe leden !

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Voor zover mijn informatie strekt ondersteun jij alleen de borsten van jouw vriendin, dat doe je (moet ik toegeven) wel met grote passie en veel plezier :P

Voor de rest ben je een lief manneke, maarja, ik zie OGR de overhand nemen bij jouw "hulp" aan derden.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor de rest ben je een lief manneke, maarja, ik zie OGR de overhand nemen bij jouw "hulp" aan derden.
Welnee, op #dpc heb ik toevallig 2 mensen geholpen met lid worden van DPC-RC5, ze graasden al wel, maar wisten niet hoe ze een team moesten joinen.

Natuurlijk doe ik ook support voor OGR, maar dat is zeker niet het enige wat ik doe.

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Mag ik jou er stiekem aan herinneren dat je semi-ambtenaar bent :? ;)
Verdere uitleg overbodig lijkt mij, het is vrij ZEKER dat jij niet veel meer doet B-)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 19:56 schreef DSmarty het volgende:
Mag ik jou er stiekem aan herinneren dat je semi-ambtenaar bent :? ;)
Verdere uitleg overbodig lijkt mij, het is vrij ZEKER dat jij niet veel meer doet B-)
Gelukkig zit ik maar gedetacheerd, dus ik ben nog niet helemaal vastgeroest ;)

Des te meer tijd om support te verlenen, moet je maar denken >:)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty heeft nog even snel een plaatje van jouw vriendin opgesnort, ik moet zeggen dat zij wel degelijk RC5-minded is [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/proxydsmarty/koetje.gif

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 19:59 schreef DSmarty het volgende:
<font color="#df040f">* DSmarty heeft nog even snel een plaatje van jouw vriendin opgesnort, ik moet zeggen dat zij wel degelijk RC5-minded is [url="i/s/wink.gif\" width=\"15\" height=\"15"][afbeelding][/url]
Shit, betrapt :(

;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
"Onenigheid" tussen 2 steunpilaren van DPC of alleen maar leut om de gemoederen op een nog hoger peil te brengen?

Intussen heb ik 8 van mijn 32 pc's op OGR overgezet, maar daar blijft ut bij tot we een veilige marge(voorsprong) met TA hebben opgebouwd.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

"Onenigheid" tussen 2 steunpilaren van DPC of alleen maar leut om de gemoederen op een nog hoger peil te brengen?
Laat ik het typeren als 'onenigheid, met een vleugje leut' als je begrijpt wat ik bedoel. Wel meningsverschillen, zéker geen ruzie, verre van dat zelfs.
Intussen heb ik 8 van mijn 32 pc's op OGR overgezet, maar daar blijft ut bij tot we een veilige marge(voorsprong) met TA hebben opgebouwd.
Kijk, DSmarty, dát bedoel ik : een déél overzetten, zeker niet álles ! Zo eten we mooi van 2 walletjes : we slachten AT in RC5, en ondertussen zorgen we dat we voor OGR een mooi uitgangspunt hebben voor wanneer RC5 is afgelopen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

laat ik ook maar eens wat posten : hoi
ik ben scsi-freak 23jaar en #dpc verslaafdt

ik ga na mijn buffers leeg te hebben , nu nog 20k ook aan ogr beginnen.... [net 47k rc5 geflushed :)]

Verwijderd

Topicstarter
Welkom

EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN:)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Wie weet werpt het z'n vruchte nog af wat Wildhagen doet. Ik heb namelijk sinds vandaag ook de vraag aan de members van ons subteampje gestelt om ook OGR te doen.
Wie weet gaan we ook wat PC's overzetten op OGR. Als het zover is zien jullie dat vanzelf natuurlijk. >:)

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

mijn voornaamste reden dat ik met OGR-24 begon was dat het nieuw was en dat ja makkelijk hoog in de stats kon komen.
ik denk dat heden tendage dat laatste steeds meer een rol gaat speelen, als ik nu kijk naar rc5 dan zie ik dat je minimaal 30.000 stats units moet hebben om in de top 30 te komen. Als ik naar mezelf kijk dan kom ik met mijn eigen 2 computers (die dan wel 24/7 aan staan) met OGR-24/25 elke dag in de top 3. en dat is voor veel nieuw komers denk ik een aantrekkelijk iets om OGR te gaan doen.

en ik kan me ook nog wel herinneren dat Wildhagen HEEL erg anti OGR was. :P maar gelukkig is ie een beetje bij gedraaid.

en ik denk(maarf wie ben ik) dat DSmarty heel misschien ook wel OGR had gedaan als ie niet bij een team zoals "Team BVD" zat.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Wildhagen was erug fel tegen OGR in het begin, schold mij bijna van IRC af omdat ik op mijn proxy als enige OGR ging ondersteunen :)

Daarna heb ik samen met OezieWoezie afgesproken dat we zo veel mogelijk via mijn proxy zouden doen, ik heb zelf toen ook even OGR gedaan om de stats aantrekkelijker te maken. Daarna kwam Stappel ook op mijn proxy en het feest was compleet toen Wildhagen himself er ook bij kwam :D

Ik ben nu weer gestopt met OGR aangezien er genoeg mensen nu 'om' zijn en ik zelf eerst RC5 op #1 wil zien.

Ik denk dat OezieWoezie en Stappel samen voor een groot gedeelte ervoor gezorgt hebben dat de stroom stubs opgang kwam :)

Verwijderd

Oezie heeft de meeste mensen naar eNerGY over gekregen. ik heb maanden eerst OGR staan flushen op de proxy van anadtech om toch ergens in de stats te staan. (ze moesten eens weten overdaar) maar na een zielige oproep van oezie ben ik geswitched naar een dpc proxy.

Verwijderd

Topicstarter
Stappel

Het zal niet meevallen om je nog in te halen maar een aantal subteams gaan toch denk ik een poging wagen:)

CU next year in the stats;)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Geven jullie TA wel een beetje voorsprong anders is het ook niet leuk als een groot gedeelte overstapt zodra we ze met RC5 inhalen. En dan een paar weken later ook het OGR domineren......

HMmm.... ik denk trouwens dat ik ook maar een gedeelte overzet zodra ik dit buffertje geflusht heb.....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 20:06 schreef jolly het volgende:

Wildhagen en ik waren gisteren in behoorlijk "jolige" bui, wij hebben elkaar ongeveer 12hrs achter elkaar lopen afzeiken, zowel hier, maar meestal op #dpc of #keyserver ;)

Maar wees niet bang, stiekem mag ik hem toch wel hoor, ondanks zijn ogr-ziekte (die blijkbaar een hoog besmettingsrisico kent) :9

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 20:36 schreef scsi-freak het volgende:
hoi ik ben scsi-freak 23jaar en #dpc verslaafd
Kijk dat #DPC verslaafd doet het em :P
En laat OezieWoezie daar nou net een @op zijn, en laat het ook nog eens mijn kanaal zijn (officieel, het is eigenlijk zelfregulerend of hoe dat ook zo mooi heet :)) Dus kom ook langs als je DPC-Freak bent.
Oh ja, ik ben dan wel RC5 freak en van OGR moet ik (nog) niks hebben, ik vind het ook wel een goede zaak wat Oezie voor OGR en DPC heeft gedaan, en nog steeds doet :)

• DSmarty
  • Niet online
Yoho QW, partner in de RC5-defensie ;)
Pagina: 1