[PW] Fout bij MrComputer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 09:48

SgtStrider

Fractal Switchover!

Topicstarter

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 10:10

Ajunne

Uitje

Zal wel een fout van tweakers.net zijn. Volgens mij wordt die pagina verkeerd geparsed ofzo, want dit is wel heel erg toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 06-06 11:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zo wordt een Dual Opteron wel heel erg betaalbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajunne
  • Laatst online: 16-05 10:10

Ajunne

Uitje

De prijzen in de winkel hangen vast niet als 1,19 uit, anders kon je daar goedkoop je slag slaan :) Ik neem aan dat ze iets hebben staan van 'typfouten zijn niet binden op onze site', anders allemaal snel naar daar hollen, de winkel leegkopen en ze dan aanklagen als ze hogere prijzen aanrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 16:51

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zo te zien een fout in de database. Ik heb al hun prijzen tijdelijk verwijderd in de hoop dat het zo snel mogelijk wordt hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:22

pietje63

RTFM

Het verwijdern van de prijzen is volgens mij niet overal goed doorgevoerd, want op de fp in de BBG blijft hij uitgaan van de 1,19 (die 19, is dat niet toevallig van 19%btw??).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52621

Ja, ongetwijfeld.

Overigens lijkt het me weinig zin hebben om naar de zaak te hollen en het leeg te kopen, en aan te klagen als ze hogere prijzen rekenen :).

De wet zegt dan wel dat als een zaak een fout maakt in de prijs in jouw voordeel, (in advertenties) dat je het dan voor DIE prijs mag meenemen... MET uitzondering, als het DUIDELIJK is dat het een fout betreft.

Zoals in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Probleem is inmiddels opgelost :)
Pagina: 1