Dit is mijn probleem. Als ik mijn kaart overklok met rivatuner of coolbits, gaat mijn kaart alleen maar slechter presteren. Zodra ik ook maar een kleine verandering inbreng in de frequenties krijg ik verschrikkelijk veel last van lag. Geloof dat je dat zo schrijft.
Ik heb al diverse drivers geprobeerd en met de 50.xx serie drivers heb ik er het minst last van. Daarboven word het alleen maar erger.
Als ik dan de settings terug zet naar z'n normale waarden blijft het probleem zich voordoen. Ik moet de drivers eerst verwijderen en dan weer installeren.
Ik heb
abit nf7s
asus fx5600ultra
2700 xp @ 2400mhz
2x 256mb geil ultra pc3500
enermax 430watt
Ik heb gezocht op GOT maar geen relevante topics kunnen vinden. Correct me if i'm wrong !!
kan het aan de 60.xx serie drivers liggen?
Ik speel veel doom3, colin mcrae 4, c&c generals, nfsu, battlefield ed
alvast bedankt voor jullie evt hulp
Ik heb al diverse drivers geprobeerd en met de 50.xx serie drivers heb ik er het minst last van. Daarboven word het alleen maar erger.
Als ik dan de settings terug zet naar z'n normale waarden blijft het probleem zich voordoen. Ik moet de drivers eerst verwijderen en dan weer installeren.
Ik heb
abit nf7s
asus fx5600ultra
2700 xp @ 2400mhz
2x 256mb geil ultra pc3500
enermax 430watt
Ik heb gezocht op GOT maar geen relevante topics kunnen vinden. Correct me if i'm wrong !!
kan het aan de 60.xx serie drivers liggen?
Ik speel veel doom3, colin mcrae 4, c&c generals, nfsu, battlefield ed
alvast bedankt voor jullie evt hulp