Toon posts:

[HP LaserJet 1000] Windows melding: "De Toner is op" =onzin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een probleempje; Laatst liep er papier vast in de HP LaserJet 1000;
Afbeeldingslocatie: http://www.megashop.ru/images/review/83/hp1000.jpg

Nouja, papier loopt wel eens vaker vast in een printer. Echter, nu wilde ik de toner er uit halen, zodat ik het papier netjes kon verwijderen.
Ik dat ding open maken, blijft de klep om hem open te maken op 5 cm MUURvast zitten! Geen beweging in te krijgen. Met wat moeite en klein beetje kracht uiteindelijk de toner er uit weten te halen. Bleek dat er een hendeltje was afgeschoten oid.

Nu, dat netjes gemaakt, toner er weer soepel in etc.

Printer gaat opwarmen, maar geeft vervolgens een windows melding;

De toner is op

Terwijl dat bullshit is natuurlijk. Hoe kan ik dat ding manipuleren of maken zodat hij weer gewoon wil printen?!

Alvast bedankt voor je hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 11:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

bij mijn epson laserprinter zit in de driver een vinkje "ignore warning for toner" e.v.a.
zoek eens in de driver zou ik zeggen...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MRic3 schreef op 05 september 2004 @ 15:38:
bij mijn epson laserprinter zit in de driver een vinkje "ignore warning for toner" e.v.a.
zoek eens in de driver zou ik zeggen...
Nope... werkt niet :( ook knipperd er nu een warning lampje op de printer... /me is bang dat de printer is gesloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 06:48
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 16:07:
[...]

Nope... werkt niet :( ook knipperd er nu een warning lampje op de printer... /me is bang dat de printer is gesloopt...
is hij nog onder garantie? Al HP eens gebeld, mischien is het een bekend probleem en krijg je er zo een nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Met het open forceren van je printer heb je waarschijnlijk de sensor beschadigd die kijkt of de toner op is. Haal je toner er eens uit, en kijk eens of je iets los ziet liggen.
Het hendeltje dat losgeschoten was... Was dat niet toevallig een of ander afdekplaatje dat juist verwijderd hoort te worden voor de installatie? Misschien dat die juist de sensor nu afdekt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Wat je eens kan proberen:
- Apparaat inschakelen
- De Cablepod (dat oerlelijke ding aan de achterzijde waar de kabel ingaat) eruit halen (met de stroom aan)
- Cablepod terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe alles geprobeerd wat hierboven is gezegt. Zonder resultaat... Misschien dat wat pics posten helpt?

Afb. 1: De printer met zijn laatje open
Afb. 2: De printer met zijn laatje open & toner er uit
Afb. 3: Close-up van de linker binnenkant
Afb. 4: Close-up van de rechter binnenkant

Ik hoop dat jullie iets zien of kunnen aangeven van; "daar moet je eens naar kijken" o.i.d.

Wie helpt mij uit de brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ik heb hier ff geen plek om een foto'tje te bewerken en te posten, maar check de volgende dingen:
- Check de transferroller (Zwarte rol met witte uiteinden, foto 2 staat ie helemaal, op foto 3 alleen een klein stukkie). Even losmaken, eventueel schoonmaken, en terugzetten.
- Check de 2 metalen 'paperclips' van foto 3, kunnen ze vrij bewegen? of zitten ze muurvast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 19:17

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb hier een HP Color Laserjet 4600 N en ik krijg ook megavaak een melding dat mijn tonders op zijn idd allemaal onzin. Ik krijg ook te zien hoeveel pagina's ik nog over heb . dan moet je je even voorstellen dat je een docu uitprint van 20 pagina's, Je printer doet het niet dus je loopt ernaartoe. en er staat 2000 pagina's over. dan zeg je dat hij verder moet printen en als hij klaar is staat er 2033 pagina's over.

ergens zit iets niet goed in de laser printers van hp. En op hulp van hp hoef je ook niet te wachten want die weten het ook niet. Er is bij mij 3 keer zo'n hp menneke langs geweest en geen een keer kon hij het vinden. ik wacht nuook op reactie anders wil ik een andere printer want hij was niet goedkoop dus hij moet het maar doen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

nketelaar schreef op 13 september 2004 @ 11:56:
ergens zit iets niet goed in de laser printers van hp. .
Dit noemen ze nou generalisatie. Als je de topic had doorgelezen, had je gezien dat je zelf offtopic ging. Ik heb zelf meerdere (80) Laserprinters van HP gehad/gebruikt, allemaal zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
nketelaar schreef op 13 september 2004 @ 11:56:
ergens zit iets niet goed in de laser printers van hp. En op hulp van hp hoef je ook niet te wachten want die weten het ook niet. Er is bij mij 3 keer zo'n hp menneke langs geweest en geen een keer kon hij het vinden. ik wacht nuook op reactie anders wil ik een andere printer want hij was niet goedkoop dus hij moet het maar doen.
Er komt gvd 3 keer een engineer langs en je noemt dat geen hulp?
Nou nou nou.

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Hmm bij beter lezen:
Herinstalller de driver van dit host-based apparaat ook maar een keer ;-)
Pagina: 1