Na het installeren van een HP deskjet 500 onder FC2 via de GUI printer installatie tool (en met de driver die hiervoor bij FC2 zit), gaat er bij het printen van de testpagina iets mis. De printer ontvangt data en begint te printen, maar er komt uitsluitend onzin uit. Regels worden volgeprint met een soort statische ruis waarin geen karakters te onderscheiden zijn. Echter, wanneer ik een document print en het resultaat vergelijk met het origineel, blijkt dat de opmaak van het document wel behouden blijft: De printer drukt precies de witregels af op de plaatsen waar die horen en de regels met statische ruis zijn even lang als de zinnen in het originele document.
Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe het op te lossen?
Hieronder heb ik een stripped-down versie van de CUPS log tijdens de print gegeven (zonder de commentregels dus). Daar lijkt me echter niet veel mee mis te zijn.
Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe het op te lossen?
Hieronder heb ik een stripped-down versie van de CUPS log tijdens de print gegeven (zonder de commentregels dus). Daar lijkt me echter niet veel mee mis te zijn.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| LogLevel debug MaxLogSize 0 Printcap /etc/printcap <Location /admin> AuthType Basic AuthClass System Order Deny,Allow Deny From All Allow From 127.0.0.1 </Location> <Location /printers/printer> Order Deny,Allow Deny From All Allow From 127.0.0.1 AuthType None </Location> <Location /printers/HP500> Order Deny,Allow Deny From All Allow From 127.0.0.1 AuthType None </Location> <Location /> Order Deny,Allow Deny From All Allow From 127.0.0.1 </Location> Browsing On BrowseProtocols cups BrowseOrder Deny,Allow BrowseAllow from @LOCAL Listen 127.0.0.1:631 |