[Miranda] MSN groepen niet zichtbaar in 0.3.3.1*

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik probeer net over te schakelen van MSN messenger 6.2 naar Miranda 0.3.3.1, maar ik stuit op het volgende probleem:

In MSN messenger 6.2 had ik een stuk of 7 groepen, en die krijg in niet te zien in Miranda 0.3.3.1... Alle contacts staan door elkaar, nergens een titeltje van een groep te zien ...

Ik heb alle opties doorgespit, maar ik vind alleen een optie "disable groups" (die niet actief is trouwens)

Ik heb die miranda een uur geleden gedownload van op de officiele site, dus het zou me verbazen als ik niet de laatste versie had.

Is er iemand hier die zijn groepen van in MSN messenger in miranda te zien krijgt?

[ Voor 9% gewijzigd door Shaidar op 05-09-2004 14:16 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het niet mogelijk om nieuwe groepen te maken? Volgens mij had ik namelijk een zelfde probleem met ICQ in Miranda IM toen ik daar een paar maanden terug mee begon.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Miranda leest geen groepen uit van Msn, je kunt deze wel zelf aanmaken in miranda. Dit heeft dan geen effect op msn als je weer inlogd met de messenger.

Ik pas even de topic titel aan, zo is het waarschijnlijk iets duidelijker

[ Voor 23% gewijzigd door leon1e op 05-09-2004 14:27 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:14
Nou, volgens mij wordt het wel degelijk opgeslagen ;) Ik heb een dualboot met SuSE en XP, en in gaim (SuSE) krijg ik gewoon de groepen te zien die ik in MSN Messenger (XP) heb aangemaakt :)

• Shaidar
Ok ... met het schaamrood op m'n wangen heb ik nog een vraag dan ...

Hoe en waar maak ik groepen aan in Miranda zelf?? 'k heb overal al op geklikt, links en rechts, nergens zoiets gezien!

Ff op 't forum van miranda rondneuzelen ...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rechtermuisknop in je contact list en vervolgens New Group kiezen? Althans, zo werkt het als je er alleen ICQ-contacten in hebt staan.

@cls: We hebben het hier over Miranda IM en niet over GAIM. Het kan namelijk maar zo dat GAIM anders werkt dan Miranda IM en dus wel groepen van de MSN-servers afhaalt :) .

• Shaidar
Thanks ... dat had ik dus nog niet geprobeerd ... ff een half uurtje werk om alle contacts in de juiste groepen te zetten ..

Pagina: 1