Toon posts:

Welke upgrade is aanbevolen??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Ik heb op dit moment de beschikking over een pentium4 1,5 ghz, 256 mb (naar mijn weten SDRAM)geheugen en een NVidia geforce 2 mx 100/200 (32 MB).

Maar ik heb de laatste problemen met gamen. Het gaat te traag, mijn videokaart voldoet niet etcetera.

Nu is mijn vraag:

welke onderdelen moet ik uitbreiden upgraden, waardoor ik zo goedkoop mogelijk weer lekker kan gamen? En welke onderdelen bevelen jullie dan aan?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes

Pim :'(

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 12:10
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 8

hiervoor hoef je geen nieuw topic te openen, gewoon eve de search gebruiken en dan had je dat topic zo gevonden. Succes!

[ Voor 51% gewijzigd door addictive op 05-09-2004 14:01 ]

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 23:21

jurma

simply connecting...

die pentium 4 is in principe nog snel genoeg, de enige upgrade is dus een andere videokaart en wat meer intern geheugen er bij te doen.
Als videokaart een ATI 9800 / Gforce fx (ofzo iets :p)
En als geheugen er nog 512 mb ram bij stoppen

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Je hoeveelheid ram (256 mb) voldoet nog wel redelijk, een p4 1.5 ghz is ook niet slecht, maar een gf2mx is niet echt wat voor gamen.
als ik wat zou upgraden om nog het een en ander aan games te kunnen spelen, dan zou ik een Radeon 9200 of 9600 pro/xp kopen ofzo??? of een Nvidia FX5700 ultra??? (ik ben ati fan) maar je videokaart zou ik upgraden.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die P4 is echt traag, had die zelfs ook :X Probeer eens een 2ghz versie te zoeken die past in je moederbord en een 9800PRO (vind je al voor €200 en gaat lang mee). Zo kan je nog ff door, maar ik zou er nog 256mb ram bijzetten. Redelijk goedkope upgrade, maar gamen zal toch wel een pak beter gaan.
Je kan ook voor een iets mindere processor gaan...

Verwijderd

Topicstarter
ok, thnxx voor de reacties, en excuses dat ik hiervoor een topic heb aangemaakt, kon het niet vinden! Maar nog 1 vraag, welk geheugen is aan te raden? of moet het per se sdram zijn, als ik die nu ook al heb?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoeckt ende gij zult vinden, ook die vraag over RAM (is het SDR-SDRAM of DDR-SDRAM, dat is de eerste vraag die je moet uitvogelen...)

"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 8

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.