Na het installeren van SP2 via Windows Update, dien ik te restarten. Dan gaat goed totdat je het bureaublad komt, dan reboot hij spontaan en dat blijft ie doen!
Ik heb 'automatisch restarten na system failure' uitgezet, maar dan krijg ik een blauw error scherm (heb helaas niet precies genoteerd wat de foutmelding was...
).
Ik heb het twee keer gedaan, de tweede keer 'n clean install en daarna geupdate naar SP2: zelfde sh#t
Blaakbaar gaat er iets niet goed met het installeren, maar ik weet echt niet wat ik fout doe. Ik heb geGoogled en hier op het forum rondgekeken, maar kan niets vinden wat overeenkomt met waar ik mee zit....
Ik heb 3 HD's met 4 partities. XP staat op F: (ligt het miss hieraan...?).
Verder heb ik XP Pro UK version (Legale versie!)
Weet iemand waar het aan ligt?
Ik heb 'automatisch restarten na system failure' uitgezet, maar dan krijg ik een blauw error scherm (heb helaas niet precies genoteerd wat de foutmelding was...
Ik heb het twee keer gedaan, de tweede keer 'n clean install en daarna geupdate naar SP2: zelfde sh#t
Blaakbaar gaat er iets niet goed met het installeren, maar ik weet echt niet wat ik fout doe. Ik heb geGoogled en hier op het forum rondgekeken, maar kan niets vinden wat overeenkomt met waar ik mee zit....
Ik heb 3 HD's met 4 partities. XP staat op F: (ligt het miss hieraan...?).
Verder heb ik XP Pro UK version (Legale versie!)
Weet iemand waar het aan ligt?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 13:56 ]