Toon posts:

m6000 - Asus kan niet rekenen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kan bij de asus m6000 series 2 soorten schermen kiezen de 15.1 sxga en de 15.4 wxga. Klinkt goed maar als ik naar de afbeeldingen kijk zie ik dat de wxga versie in de zelfde behuizing zit als de sxga versie.

Afbeeldingslocatie: http://de-laptopper.nl/image.php?item_id=2160
de sxga versie

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/reviews/000457-04.jpg
de wxga versie

Hoe kan de wxga versie ooit meer inches hebben dan de sxga versie, of zie ik nou iets helemaal verkeerd.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik toch duidelijk verschil in de behuizing rondom het scherm... en dat maakt waarschijnlijk net die 0,3" uit ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Normaal bij een 15.4" wxga laptop heb de aan beide zeiden van het toetsenbord flinkt wat ruimte zitten. Volgensmij is deze laptop gemaakt voor een 4/3 scherm en klopt die 15.4" niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 13:43 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... ik kijk enkel naar het beeldschermoppervlakte. Je hebt het over 15,1" en 15,4". En als ik dan bij die 15,1" kijk dan zie ik een dikkere onderkant en dus een prima reden voor die 0.3" minder.

Maar goed, ik neem aan dat je al een mailtje hebt gestuurd richting Asus? Ik denk dat ze jou prima kunnen uitleggen hoe het één en ander in elkaar steekt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Alle versies worden in dezelfde behuizing gemaakt, zowel de 14, de 15 als de 15,4 inch zitten in dezelfde behuizing. Alleen de randen om het scherm verschilt in dikte en breedte.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |