Ik heb een Toshiba dvd speler die via normale tulp-stekkertjes is aangesloten op een Yamaha receiver. Als ik nu een dvd kijk valt soms, zonder direct aanwijsbare reden, het linker kanaal uit of er komt een licht gekraak uit.
Ik maak geen gebruik van surround set en de reciever is ook gewoon stereo. De receiver is aangesloten op een eindversterker waar vervolgens twee speakersets op aangesloten zijn. Als ik een cd-beluister, de tuner aanzet of via een pc die op de receiver is aangesloten muziek afspeel heb ik het probleem niet.
Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe bekabeling, dit lost niets op.
-geprobeerd of het alleen met gebrande dvd's voorkwam, helaas komt het met originele en gekopieerde dvd's voor.
Kan iemand mij helpen?
Ik maak geen gebruik van surround set en de reciever is ook gewoon stereo. De receiver is aangesloten op een eindversterker waar vervolgens twee speakersets op aangesloten zijn. Als ik een cd-beluister, de tuner aanzet of via een pc die op de receiver is aangesloten muziek afspeel heb ik het probleem niet.
Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe bekabeling, dit lost niets op.
-geprobeerd of het alleen met gebrande dvd's voorkwam, helaas komt het met originele en gekopieerde dvd's voor.
Kan iemand mij helpen?
www.tweakers.net/gallery/107938/sys