Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 07:04
He all,

Ik werd net een aantal keren gebeld door een onbekend nummer, dus ik neem op en hoor een computerstem dat ik 400,- heb gewonnen. Ik hang gelijk op want ik weet zeker dat ik nergens aan heb mee gedaan waarmee ik geld kan verdienen..

Heeft nog iemand dit meegemaakt? en kan je hier een aanklacht voor indienen?

nog een raar ding. die computerstem zei dat dit 06 nummer had gewonnen, terwijl er naar de huistelefoon werd gebeld :S

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je bent niet de enige, ook 06 nummer, terwijl er naar een vast nummer gebeld werd:

Reclame via telefoon (computer ipv persoon)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
-Jordy- schreef op 05 september 2004 @ 13:11:
He all,

Ik werd net een aantal keren gebeld door een onbekend nummer, dus ik neem op en hoor een computerstem dat ik 400,- heb gewonnen. Ik hang gelijk op want ik weet zeker dat ik nergens aan heb mee gedaan waarmee ik geld kan verdienen..

Heeft nog iemand dit meegemaakt? en kan je hier een aanklacht voor indienen?

nog een raar ding. die computerstem zei dat dit 06 nummer had gewonnen, terwijl er naar de huistelefoon werd gebeld :S
het is duidelijk dat dit niet niet helemaal zuiver is... vermoed dat je de juiste actie hebt genomen. alleen ben ik wel nieuwsgierig wat de computerstem nog meer wou zeggen.. adresgegevens? dan klopt het al helemaal niet want ze weten je tel nummer ook.

ook denk ik dat je hier geen aanklacht voor kan indienen. je hebt namelijk niets. wat is je bewijs? jouw zegje?..kunnen ze helemaal niets mee.

echter kun jij er wel wat aan doen.. een geheim nummer nemen.
vervolgens moet je nog ff een bezwaar aanteken bij de kpn (kan online) omdat ze anders jouw geheime nummer ook gaan vrijgeven aan commerciéle bedrijven.. moeten we natuurlijk niet hebben he!

nieuws: KPN: naw-gegevens 'geheim nummer'-klanten beschikbaar

[ Voor 15% gewijzigd door rikgoodhart op 05-09-2004 13:20 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Bijna opgelicht via telefoon, pas op!
hier verder aub :Y)

[ Voor 81% gewijzigd door Korakal op 06-09-2004 00:46 ]

Dit topic is gesloten.