Toon posts:

wat houd "media ontkoppelt" bij ipconfig in ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een compaq presario laptop er zit/zat een Trust Speedshare wireless netwerk kaart en die werkt perfect. Alleen als ik er een andere kaart (Sweex) instop nadat ik de drivers heb geinstalleerd krijg ik bij Ipconfig de melding : Media ontkoppelt wtf. weet iemand wat dat inhoud en wat ik er tegen kan doen ??

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
"Media onkoppelt" houdt in dat het netwerkdraadje er niet in zit. Bij een wireless kaartje betekend het AFAIK gewoon dat er geen verbinding is met een WLAN.

[ Voor 5% gewijzigd door Vunzz op 05-09-2004 12:56 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hij kan het netwerk wel zien ? de kaart zit er ook gewoon in het power ledje brand gewoon

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:16:
ja maar hij kan het netwerk wel zien ? de kaart zit er ook gewoon in het power ledje brand gewoon
tuurlijk kan hij dat netwerk zien. jouw netwerk is continu zijn ssid aan het broadcasten, en dat kun je dus zien. je bent er alleen niet mee verbonden.

je kan tig netwerken tegelijk zien, maar je kunt maar met 1 tegelijk verbinden.

Verwijderd

Zie gunhead. Dit is gewoon basis netwerken en met een beetje rommelen en nadenken wel zelf te verzinnen :)

Dit topic is gesloten.