Toon posts:

Airport onder XP: kan geen Airport Express assistant vinden!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zojuist heb ik op een andere plek al een post gedaan
krijg Aiport (icm XP) niet aan de praat

Ik weet niet precies waar ik dit probleem neer moet zetten vandaar.

Het komt er op neer dat ik Aiport (onder XP) niet aan de gang krijg, omdat ik de Airport Express Assistant (welke Itunes geschikt zou moeten maken,en het tabje van speakers moet geven) gewoon niet heb.

Ik heb de cd geinstalleeerd, maar ik heb alleen 2 pdf's en de Admin utility (base station chooser) welke een fout (-4) geeft bij configuratie.
Mijn netwerkkaart ziet hem wel gewoon (als accespoint) en de ontvangst schijnt goed te zijn.

Ik heb al een paar keer met Apple gebeld, maar daar lijken ze er de ballen vesrtand van te hebben (zeker onder windows).
Ik heb de nieuwste versie van apple.com gehaald, maar nog steeds geen assistant (ook niet te vinden met de zoeker, of op de cd)

Wie kan mij helpen?

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik neem aan dat je iTunes 4.6 hebt en dat je SP1 voor XP hebt. Als dit het geval is en je download gewoon de nieuwste Airport assistant van deze site bij Apple.com dan kan je gewoon gelijk beginnen met configureren. Geen enkel probleem. Ik heb het ook zo geprobeerd namelijk. ;)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
niet dus...

Deze had ik al eerder gedownload, maar aangezien ik twijfelde heb ik het even opnieuw gedaan (nadat ik de oude eerst had verwijderd).
Hij zegt dat hij de installatie doet, en als het balkje klaar is, gebert er niets: geen config assistent.

Als ik dan zelf op zoek ga, dan zie ik in de map Airport wederom alleen de twee pdf's en Airport admin utility staan.
Geen Airport Express Assistant.

Ik snap er niets van.

Staat deze bij jou wel in het mapje, of kwam het vanzelf op na de installatie?

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Het kwam vanzelf op na de installatie. Ik ben bang dat je Windows XP of rot is of gewoon niet ServicePack1 heeft. Ik zie trouwens ook nergens staan welke versie systeem software je gebruik ed. Misschien handig om ook nog even te vermelden? ;)

kleurbleur.nl

Dit topic is gesloten.