Toon posts:

Mainboard+ tb 1100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo bent ik weer...
hoor net de de abit kt7 raid onstabiel zou zijn of geweest is met snelheden van thunderbirds die hoger dan 1000 liggen...
okay wil ik best geloven maar wel mobo moet ik dan doen ?? dus beste amd fans help mij de juiste overstap te maken van intel naar amd.... mag tot 500 inc btw kosten voor een plank dus...verdere hardware wat er op moet draaien is een sblive 5.1 unex netwerk kaartje seagate schijf matrox g400 en dat soort....

Verwijderd

Asus A7V is dan een mooi alternatief. MSI KT7 Pro 2a, is iets goedkoper en heeft ook nog on-board sound en is ook een hele goede keus. Ikzelf zou voor de Asus gaan, die heeft een promise ide controller on-plank.

Verwijderd

Topicstarter
opzich waar maar ik heb die dingen al 2 maal verkoch waaronder 1 met heel veel stabiliteits problemen. Ik hoop dat dit nu al is verholpen is maar dat weet ik niet dus daarom huiver ik nog een beetje kijk het mag best veel kosten maakt me niet uit als ik maar een top bord heb en nee ik hoef geen scsi controller onboard sound hoeft niet mag wel ... naja hoop dat er veel reacties komen want sja je koopt het maar 1x he (in het jaar :) )

Verwijderd

Topicstarter
dan weet ik het nog beter... wie heeft er dan mischien al een TB1100 staan draaien goed stabiel en wat voor plank...?