Toon posts:

[XP] Administrator wachtwoord? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds ik een spel heb gedownload van een idioot, vraagt mijn pc een wachtwoord als ik me bij windows aanmeld.heb geen idee wat voor wachtwoord want ik heb het er niet zelf ingezet
Aangezien ik helemaal niks weet van pc's( ben een vrouw :) , heb ik ook geen idee hoe ik het wachtwoord kan omzeilen.
Kan iemand mij aub helpen?
thanx

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Dat wordt formatteren denk ik...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:02

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

• Al gewoon geprobeerd op enter te drukken :?
• Wil Windows een wachtwoord van je hebben of een andere programma :? (indien ander programma gewoon ctrl+alt+del indrukken en dan het programma afsluiten :P)
• Dit soort dingen altijd aan een man overlaten :? :+ :P

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 05-09-2004 12:32 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

er was toch zo'n linux tooltje ;)
maar link zou wel nie mogen van tweakers

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Google met keywords: nt offline password reset

Dan kom je een tool tegen die dat kan.

[ Voor 170% gewijzigd door Victor op 05-09-2004 12:34 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 00:14
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

download die bootdisk floppy.

Volg ff de manual (je kan meestal gewoon door enteren, als je maar bij het password * opgeeft = maak het huidige password leeg).

Werkt suup :)

Verwijderd

Even googlen naar windows xp password reset, er bestaan tooltjes om via een opstartdiskette het paswoord te resetten :)
(geef geen link, want is tegen policy)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
nou je hebt iig geleerd om niet zomaar van iedereen alles te accepteren :)
en dat je een vrouw bent, dus niks van computers weet is natuurlijk onzin, er zitten hier op dit forum wel meer vrouwen, en die weten ook wel wat van pjuters.

ik vrees idd, net als ajunne dat je het beste windows er opnieuw op kan zetten. Er zijn ook andere tooltjes voor, maar die zijn niet zo legaal, en als je niet zo veel van computers weet raad ik die ook af.

verder moet je niet vergeten om bij de installatie WEL een wachtwoord in te voeren hoor.
als je geen wachtwoord invult dan kan iedereen zomaar van alles doen op je computer.
het is niet zo dat je altijd een wachtwoord moet invullen bij het starten van windows, want als je maar 1 user heb dan start ie daar automatisch mee op (windowsXP dan), bij windows2000 moet je het even aanzetten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

als het win98 is, probeer het kruisje aan te klikken rechts boven in dat venster ;)

bij winxp kan je proberen als inlog: "administrator"b te gebruiken, en bij passwoord even op enter te drukken
als dat niet werkt kan je bij paswoord admin of administrator invullen.

je kan ook inloggen met guest(mits deze account is geactiveerd)

als dat ook niet werkt heb je min of meer pech gehad.

edit

ik moet sneller typen de volgende x :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 12:35 ]

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 22:02
Blanco paswoord werkt niet ?

Zoniet, probeer dit dan eens:

Gebruikersnaam: Administrator
Paswoord: <blanco>

edit:
net wkkr > traaaaag

[ Voor 16% gewijzigd door sjhgvr op 05-09-2004 12:37 ]

oisd.nl

• XfadeR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
DapinododiadeaL schreef op 05 september 2004 @ 12:34:
Blanco paswoord werkt niet ?

Zoniet, probeer dit dan eens:

Gebruikersnaam: Administrator
Paswoord: <blanco>
Huh? Wat is dit voor raar antwoord. Als blanco niet werkt dan probeer dit, en dat is ook blanco....Zoek de verschillen?

Verwijderd

gewoon met ERD en dan locksmith gebruiken

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XfadeR schreef op 05 september 2004 @ 12:40:
[...]

Huh? Wat is dit voor raar antwoord. Als blanco niet werkt dan probeer dit, en dat is ook blanco....Zoek de verschillen?
Dat heet inloggen met het standaard administrator-account van Windows XP. Daarmee kan je ook inloggen, mits dat account niet uitgeschakeld is. Aangezien de topicstarter problemen heeft met het inloggen via haar account, is dit een goed alternatief omdat de meeste mensen het administrator-account geen wachtwoord hebben gegeven.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35
Met F8 opstarten in veilige modus en dan admin account kiezen, en hopen dat die geen wachtwoord heeft.

Daarna je gebruiker een nieuw wachtwoord geven en klaar

• sjhgvr
XfadeR schreef op 05 september 2004 @ 12:40:
[...]

Standaard moet je bij de instalatie van Windows XP (Pro) minimaal 1 gebruikersnaam ingeven, en dit mag NIET "Administrator" zijn.
Dit houd dus in dat bij het inloggen standaard je gebruikersnaam niet Administrator is, mits dit account werd gebruikt tijdens je laatste windows sessie.

Idd had ik het beter anders kunnen omwoorden, maar aangezien ik nog niet wakker ben.. :O
Misschien leuk om toe te voegen aan het GOT Policy; Let op: Plaats alleen een bericht wanneer je jezelf als "wakker" beschouwd. :9~

oisd.nl

Verwijderd

Als een vrouw een probleem heeft dan reageren jullie wel snel he :P 15 reacties in 14 min. 8) 8)7 B)

• sjhgvr
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:57:
Als een vrouw een probleem heeft dan reageren jullie wel snel he :P 15 reacties in 14 min. 8) 8)7 B)
Misschien is het antwoord wel zo voor de hand liggend, zodat veel mensen het weten, en daardoor de topic titel hen aanspreekt. :z
En ook al zegt de TS dat hij/zij een vrouw is .. dat kan ik vanaf hier niet controleren. (8>

[ Voor 13% gewijzigd door sjhgvr op 05-09-2004 13:01 ]

oisd.nl

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:57:
mischien is de TS wel helemaal geen vrouw, maar een sukkel die gewoon snel een antwoord zoekt en denkt dit te kunnen krijgen door te zeggen dat hij een vrouw is

maw: zon sukkel is het dan ook weer niet :P

EDIT: net te laat :'( iemand trekt deze conclusie ook al

[ Voor 7% gewijzigd door Zwelgje op 05-09-2004 13:03 ]

A wise man's life is based around fuck you

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of de TS een vrouw is, heeft hier geen zak mee te maken, graag ontopic blijven dus :o

Verder heeft deze hele topic geen zak met hardware te maken, maar met Windows...

Move OH -> WOS

Hoe lang hij daar open blijft weet ik niet, maar dat zal policy aldaar wel duidelijk genoeg maken...

Oslik blyat! Oslik!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is al erg vaak voorbij gekomen; kijk hier maar eens tussen:

[search=xp wachtwoord administrator]

Het lijkt me een goed idee dat je in het vervolg even kijkt of je vraag wellicht al voorbij is gekomen op GoT; iets wat vaak wel het geval is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1