Toon posts:

Foto's laten vereeuwigen.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of er veel animo voor is, maar mocht je de 20x30 prints van de Hema en collega's zat zijn en je je mooiste foto's toch een leuk plekje wilt geven aan je muur kan ik je daar wel bij helpen,.. :)
Hierbij moet je een beetje denken aan uitdraaien op canvas die worden opgespannen op een raam, dan krijg je een erg gaaf effect :)
Of formaten die gaan van 10x15 tot zo groot als een voetbal veld......
Er is zoveel mogelijk, maar mocht er voldoende intresse voor zijn zien we dat vanzelf in de reacties hieronder,......

Grtz.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 11:35 . Reden: ff een spelvoudje weggewerkt ]

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je iets meer info ?! Prijzen/voorbeelden/wie/wat/waar ?!

Want ik begrijp je vraag/aanbieding niet echt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Leuk idee! Je kan overigens via Google ook best wel veel bedrijven vinden die deze services aanbieden :)

Misschien nuttig om nog even Het algemeen beleid - Spam te lezen. dit soort advertenties worden over het algemeen niet zo gewaardeerd ....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Via google kun je idd een hoop info vinden van wat ik bedoel,...
En begrijp me niet verkeerd hoor, ik maak geen reclame voor iets of iemand maar dat moge al duidelijk zijn lijkt mij,
Ik vind het zelf altijd wel een gaaf idee om mooie foto's die je zelf geschoten hebt zo uit te laten draaien,..
En ik denk dat degenen die nog niet weten dat dit eigenlijk niet zo heel erg moeilijk is om te laten doen het best wel gaaf zullen vinden om 1 van je mooiste plaatjes zo aan je muur te hebben :)
Maar goed mocht er een slotje komen dan is dat helaas pindakaas haha...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

spammen is op ons forum niet toegestaan, zoals de link die sanfranjake geeft ook uitlegd.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.