Toon posts:

Acer 1721 hm is overleden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

ik had nu een half jaar me acer 1721h tft scherm maar is sinds 4 september overleden |:( Dat ding is nooit van zijn plek geweest het het gewoon half jaar gedaan en ineens kreeg ie af en toe geen stroom meer en sinds 4 september is ie dus echt helemaal overleden.

Hoe kan dat zo snel
het is toch geen prut spul lijkt me dat scherm kost nu nog 450 euro!
en acer is toch geen slecht merk.

Ik hoop dat jullie wat meer over dat ding weten en hoe het mogelijk is dat dit ding nu al overleden is...

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Als hij minder dan een jaar oud is kun je toch nog beroep doen op de garantie? En het defect gaan kan zoveel oorzaken hebben. 1 slecht onderdeeltje in je voeding of de monitor en hij kan het opgeven. Gewoon RMA'en dat ding...

[ Voor 3% gewijzigd door BèR op 05-09-2004 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
misbehavingman schreef op 05 september 2004 @ 11:10:
Als hij minder dan een jaar oud is kun je toch nog beroep doen op de garantie? En het defect gaan kan zoveel oorzaken hebben. 1 slecht onderdeeltje in je voeding of de monitor en hij kan het opgeven. Gewoon RMA'en dat ding...
Heb nu een tijdelijke leen crt als de acer weer binnen is krijgen we belletje en krijgen we nieuwe (hij is inderdaad maar 6 maanden...)

Maar ik vind het wel slecht dat ie nu al kapot is! 8)7

Verwijderd

tja waarschijnlijk heb je gewoon pech. Acer is opzcih niks mis mee

Maja nieuwe mercedes van een 80000,- pleuro die kan ook kapot.
dusja

maar het blijft vervelend.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:14:
tja waarschijnlijk heb je gewoon pech. Acer is opzcih niks mis mee

Maja nieuwe mercedes van een 80000,- pleuro die kan ook kapot.
dusja

maar het blijft vervelend.
Dat is het zeker!

me droodloos internet was ook al een groot probleem! dus het zit hier ook in het huis :P