Wat is de beste mannier om bijvoorbeeld mp3's op te nemen op een minidisc ?
Ik heb een portable minidisc recorder en een SB Live.
Ik heb een portable minidisc recorder en een SB Live.
Nee! Tuurlijk niet, het is namelijk een MD en geen MP3 speler. Als je je geluidskaart aan je MD hangt neem je gewoon muziek op.Op donderdag 28 december 2000 18:38 schreef SuCks het volgende:
kan een minidisc muziek op mp3 formaat afspelen nee toch>?
tja m'n SBlive heeft dus geen optical out. wel een gewone digital out maar ik heb gehoord dat ik daar niks aan hebOp donderdag 28 december 2000 18:24 schreef uibeltje het volgende:
line out aansluiten op de line in van je md
als dat ding ook optical in heeft en je SB optical out kan het ook nog digitaal
yepOp donderdag 28 december 2000 18:24 schreef uibeltje het volgende:
line out aansluiten op de line in van je md
als dat ding ook optical in heeft en je SB optical out kan het ook nog digitaal
dat verschil is toch niet zo groot...Op donderdag 28 december 2000 19:50 schreef Country_Boy het volgende:tja m'n SBlive heeft dus geen optical out. wel een gewone digital out maar ik heb gehoord dat ik daar niks aan heb
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Weet je misschien ook waar die dingen te koop zijn en hoeveel zo ongeveer kosten ?Op donderdag 28 december 2000 20:33 schreef Phil_Cool het volgende:
met PC kit via usb zie http://www.sony.be/vl/entree.html#
Verwijderd
Verwijderd
hmm lastigOp donderdag 28 december 2000 22:41 schreef Metten het volgende:
Let op! Die USB kabel voor je MD kost 150 piek, maar je moet niet denken dat dat dan digitaal werkt. Het laatste stukje tussen kabel en MD recorder gaat nog via een analoog lijnkabeltje. Je kunt dus net zo goed een analoge kabel aan de line out van je SB live hangen dat geeft hetzelfde geluid en is stukken goedkoper.
Verwijderd
Voor de helft heb je een Guillemot Maxi Sound Fortissimo. Die kun je gewoon als 2e soundcard in je pc doen, en daar de optische uitgang van gebruiken. Zo doe ik het ook.Die USB kabel voor je MD kost 150 piek
Verwijderd
Verwijderd