mijn blaupunkt autoradio bliept!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 00:24
Beste mensen,

Via ebay een blaupunkt munchen rdm126 gekocht. Ding ziet er als nieuw uit. Vervolgens mij een autoradio bij automat laten testen op hun autoradio test-bank. Het ding draait voor 40-45 seconden goed (cd, mooi geluid) en laat vervolgens daarna in plaats van muziek een soort bliep/beep geluid horen wat constant doorgaat en steeds harder wordt: beep... beep... beep... etc.

Weet iemand wat dit betekend? Ofwel heb ik me via ebay laten belazeren |:( of doe ik iets fout :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Doet hij dat bij elke CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Ja, bij zowel gebrande als orginele. Ik heb zelfs op de aux-in een externe bron (mobiele hd mp3-speler) aangesloten en toen deed hij het ook. Bij automat werd het al gauw afgeschoven op dat de radio kapot was, maar ik twijfel daaraan, aan gezien de verkoper een 99% positive beoordeling bij ebay had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak34
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
volgens mij hebben mijn ouders ook een blaupunkt autoradio, geen idee welk type het is. Die gaat soms ook zo piepen, en volgens mij komt het doordat hij op zoek is naar radio stations (we hadden er veel last van in zwitserland). Ik weet het niet zeker maar mijn vermoeden ging er vanuit dat het kwam door het filewaarschuwingssysteem (de radio gaat harder harder als dat uitgezonden wordt).

In ieder geval komt het wel vaker voor, dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
Bedankt voor de antwoorden. Inmiddels heb ik de ebayer ook gemaild met deze vraag en hij vertelde mij ook over dat dit het traffic info system doet, wat je overigens kunt uitschakelen. Ik ga de boel eerst eens opnieuw in onderzoek nemen.