Toon posts:

Divx schokt ineens op 2 verschillende pcees

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik download nogal eens een Divx film en nu ineens gaan ze allemaal schokken :'( Kan het zijn dat er nieuwe codec uit is ofzo? Ik heb de laatste Divx-codec + Player maar het resultaat mag er niet zijn. Ik heb ook een pceetje op me tv staan maar die doet het ook ineens? Iemand een ideetje... daarvoor deed alles het altijd perfect ( nog steeds trouwens = gecheckt ). Heel vaag... hij schokt als een gek, het geluid loopt gewoon door en het beeld is wel super mooi ( wat ik door de haperingen heen zie :P )

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

WPN

misschien ff alle codecs eraf gooien en de nieuwste downen

ik had ooit de codec zelf erop gezet en daarna een codec pack, ging stotteren als een gek
bijde eraf gegooit, alleen de pack erop en werken

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
test eens met gspot, die laat netjes zien welke codec je nodig heb.
install die en als het niet opgelost is, dan ligt het niet aan codecs ;)

sim-pel

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Download BSplayer en vink, bij eigenschappen - video het 3de tabje, het hokje aan "overlay 2 (overlaymixer)" aan. Als het dan nog schokt is er echt iets mis.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders zou je misschien kunnen overwegen ook de drivers van videokaarten te updaten :)

[ Voor 12% gewijzigd door sanfranjake op 05-09-2004 11:30 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ga wel ff testen hier en daar. Ik heb de laatste divx codec, Nimo codec en Xvid. Ik laat nog wel even weten, het vreemde is dat het alleen bij nieuwe divx-en is, de oude draaien nog gewoon.
Pagina: 1