Toon posts:

Radeon 9800 SE all in wonder (Bulk) TV in doet et niet?!HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb al een tijdje een 9800 SE all in wonder en ikheb al diverse malen geprobeerd de tv in optie te laten werken door allerlei drivers te downloaden en media centers te instaleren maar niets wil werken. Bij deze de vraag weet iemand hoe ik dit ken oplossen?
Alvast heel erg bedankt.

greetz papa/michael

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 17:00
wat wil niet werken ?
wat heb je allemaal geprobeert dan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse drivers geinstalleerd als tv-capture-wdm-6-14-10-6238 en wxp-mce-8-01-040421a-015419c en nog meer van die meuk en media center. het probleem is dat hij geen beeld wil geven. ik ben echt al heel lang er mee bezig geweest en nu benik wel eens benieuwd of meerdere mensen er last van hebben en of er oplossingen zijn. ik heb in principe gedaan wat er op de Ati site zelf staat. stap voor stap daar de bestandjes gedownload en geinstalleerd in volgorde maar niets wil helpen?! misschien originele installatie cd regelen ?!?!!

greetz
HStyles schreef op 05 september 2004 @ 00:52:
wat wil niet werken ?
wat heb je allemaal geprobeert dan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 00:57 ]

Verwijderd

\Zet je landinstelling op norfolk islands, download alle dx updates van windowsupdate en hij zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
dx updates ? zegt me niets ... moet ik die van microsoft site halen? en die land instellingen zijn gewoon te doen in je config scherm?

[ok norfolk ingesteld ik bennu de nieuwe drivers aant downloaden van de ati site.]
[dx staat voor DirectX ? ]
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 00:58:
\Zet je landinstelling op norfolk islands, download alle dx updates van windowsupdate en hij zou moeten werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 01:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek op het moment channels en hij vind er al aardig wat :D ik ben benieuwd ... tis een begin laten we et zo zeggen

thx alvast

Verwijderd

Topicstarter
hij doet et nu alleen het geluid wil nog niet echt door komen ? welke instelligen moet ik daarvoor doen

greetz

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je ook een audiokabel tussen je AIW en de geluidskaart gedaan ? anders doet et geluid het inderdaad niet.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Topicstarter
d8 al dat dat moest gebeuren... weet je ook wat voorn kabel ? die moet ik dan ff kopen denk ik ...
n13ls13 schreef op 05 september 2004 @ 01:40:
Heb je ook een audiokabel tussen je AIW en de geluidskaart gedaan ? anders doet et geluid het inderdaad niet.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

De Nelis

en anders maar niet...

tis gewoon een zelfde audiokabel als die van de cdrom naar de geluidskaart gaat, met een beetje geluk kun je die kostenloos bij de lokale computerboer oppikken :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Topicstarter
ok ty very mucho

ty iedereen:)
n13ls13 schreef op 05 september 2004 @ 01:47:
tis gewoon een zelfde audiokabel als die van de cdrom naar de geluidskaart gaat, met een beetje geluk kun je die kostenloos bij de lokale computerboer oppikken :)
Pagina: 1