Ik kan een 2e hands Philips dvd 960 kopen, ik weet alleen niet of deze nou beter of slechter is dan de dvd spelers van nu. Ik kan hem krijgen voor 150 euro. Zijn er op dit moment stand-alone dvd-spelers die een betere kwaliteit hebben dan de philips dvd 960, of moet ik dit als een buitenkansje zien en hem meteen aanschaffen
Waarom, ik bedoel, heb je een hekel aan 2e hands of zijn de nieuwe beter?
Verwijderd
De keuze ligt bij jou. Maar de DVD spelers van nu bevatten ook minder 'kinderziektes' en ondersteunen ook meer. Als jij het waard vind om 150 euro uit te geven aan een Philips 960 DVD speler, moet je dat gewoon doen.
Maar voor een kleine 100 euro heb je al een Philips DVD Recorder.
maar hoe zit het met de kwaliteit van het beeld en van de audio?
Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de Philips dvd 960 of 1010 en die deze hebben kunnen vergelijken met de dvd spelers die nu op de markt zijn
Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de Philips dvd 960 of 1010 en die deze hebben kunnen vergelijken met de dvd spelers die nu op de markt zijn
[ Voor 56% gewijzigd door BasvanS op 05-09-2004 01:07 ]
Ik heb de 963SA en audio is echt super. Hifi.nl heeft een artikel over de 963SA die gemodificeerd is door Van Medervoort:
[Quote]
Je begint je soms af te vragen waarom nog investeren in dure digitale interlinks en anti-jitter maatregelen als een spelertje van 700 EUR (waarvan 200 EUR voor de modificatie) een surround voorversterker van 6500 EUR gewoon wegspeelt als DAC.
[\Quote]
Ik weet echter neit of de 960 ook de zelfde DAC's gebruikt..
[Quote]
Je begint je soms af te vragen waarom nog investeren in dure digitale interlinks en anti-jitter maatregelen als een spelertje van 700 EUR (waarvan 200 EUR voor de modificatie) een surround voorversterker van 6500 EUR gewoon wegspeelt als DAC.
[\Quote]
Ik weet echter neit of de 960 ook de zelfde DAC's gebruikt..
Pagina: 1