LG Cinema Set

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 13:11
Hoi heb laatst een home cinema set van LG gekocht bij de mediamarkt voor 155 euro. Deze deed het na 1 dag al niet meer. De speler kon geen dvd's meer lezen er stond steeds op "reading". Vervolgens heb ik 'm terug gebracht en bij de mediamarkt hebben ze de home cinema set getest en daar deed ie 't dus wel. Hoe kan dit? Volgens mij heb ik alles wel goed aangesloten.

Verwijderd

welke dvd zat erin ?

Verwijderd

Denk dat dit niet echt van toepassing is...
Er staat DVD's dus hij zal er wel een aantal getest hebben (meer dan 1)...

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 23:52:
Denk dat dit niet echt van toepassing is...
Er staat DVD's dus hij zal er wel een aantal getest hebben (meer dan 1)...
Maar als ze allemaal gebrand/ zelfde regiocodes hebben......

Verwijderd

ik denk dat het inderdaad van belang is dat de ts post welke dvd's hij geprobeerd heeft, en evt welke regiocodes....

ik werk zelf bij mediamarkt en kom het regelmatig tegen dat mensen een set hebben gekocht, zeggen dat dvd's het niet doen, ik zelf enkele dvd's test... en dat die het perfect doen... (no offense tegen de ts overigens...)

• Tony_Montana
Heb ongeveer 15 dvd's getest en geen enkele deed het. Er stond steeds "reading" en meer gebeurde er niet. Allemaal regio 2 dacht ik. Maar toen ik 'm terugbracht deed ie 't wel dus ik snap 't niet helemaal.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Ik heb hetzelfde eens gehad met een - oude - CD-speler.
Wat bleek: het apparaat moest wél waterpas staan ...

eagle

• Tony_Montana
Maar niemand die mij kan helpen? Ik heb echt alles geprobeerd. Dvd staat goed kabels goed aangesloten en meer als 15 originele dvd's getest.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:27
Tony_Montana schreef op 05 september 2004 @ 15:01:
Heb ongeveer 15 dvd's getest en geen enkele deed het. Er stond steeds "reading" en meer gebeurde er niet. Allemaal regio 2 dacht ik. Maar toen ik 'm terugbracht deed ie 't wel dus ik snap 't niet helemaal.
Toen je wat terug bracht? De DVD speler of de DVD's?

1. Heb je deze dvd speler al ingesteld op PAL in het menu?
2. Spelen audio cd's wel?

[ Voor 6% gewijzigd door utbone op 05-09-2004 23:06 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

wat wel zo is, en wat ik vaker tegenkom...

de klant heeft een setje thuis staan, die 'doet het dan niet' (wat ook echt zo is dan). Maar, omdat hij hem van de spanning af heeft gehaald om naar de zaak mee te nemen doet hij het daarna gewoon weer naar behoren... dit is iets wat ik al vaker ben tegengekomen.
Pagina: 1