Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Sortering bookmark folders + toevoegen van bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik vind die indeling in folders van de bookmarks een hele verbetering en heb die setting dus in mijn prefs gedaan dat dat mijn standaard weergave is. Nu wil het zo zijn dat ik redelijk veel bookmarks heb en dat ik dus heel veel tijd kwijt ga raken met het indelen van de huidige bookmarks in mappen, en dus na een paar ben ik er maar mee gestopt.
Mijn vraag is nu ook of alle bookmarks die niet in een folder zitten of die standaard als laatste weergegeven kunnen worden ipv andersom. Aangezien de bookmarks die al in mappen staat pas op de volgende pagina staan (en door een bekende bug krijg je als je op de tweede pagina klikt niet de folderweergave :P ) wat dus lastig is.

Als tweede zou ik voor willen stellen dat je direct een map kan opgeven bij het toevoegen van een bookmark, dit voorkomt extra handelingen bij het maken van een bookmark. Hier zou misschien al automagisch een default map kunnen staan, instelbaar in de prefs ofzo :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

je hebt al een default map, namelijk "Geen map" :P

en dat je op de 2e pagina geen folderweergave krijgt is een mij niet bekende bug...
wat voor URL krijg je als je bv naar de 2e pagina gaat?

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 04-09-2004 23:38 ]

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
hmm, het was geen "officiele" bugreport, ik had het in een topic vermeld :P
Erkens schreef op 31 augustus 2004 @ 09:48:
[...]

Wilde het net doen, maar ik zie dat hij er nu wel staat, echter, als ik de laatste pagina (2 in mijn geval) selecteer van dat dropdown ding (waarom geen normale linkjes :?) dan heb je niet meer de folder weergave, terwijl als je het pijl-knopje gebruikt gaat het wel goed.
crisp schreef op 04 september 2004 @ 23:36:
je hebt al een default map, namelijk "Geen map" :P
Ow, wacht vandaar, mijn mappen beginnen met letters die _na_ de G in het alfabet zitten 8)7
Het is waarschijnlijk niet te doen om die map "Geen map" een naamswijziging te laten geven?
en dat je op de 2e pagina geen folderweergave krijgt is een mij niet bekende bug...
wat voor URL krijg je als je bv naar de 2e pagina gaat?
De url van de knop "bookmarks" bovenaan de page is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks/0//folder

Als ik dan naar de tweede pagina wil via dat dropdown ding: (hier had ik liever gewoon normale linkjes gehad btw) http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks/1

Maar via het knopje ">" gaat het wel goed, maar dat is een POST naar http://gathering.tweakers.net/forum :P

[ Voor 3% gewijzigd door Erkens op 04-09-2004 23:59 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De navigatie is idd een foutje in de JS - deze heb ik lokaal inmiddels gefixed :)
Verder zou "Geen folder" toch bovenaan moeten staan, tenzij React daar weer vreemde criteria voor hanteerd (de naam komt uit de templates en niet uit de DB).

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
crisp schreef op 05 september 2004 @ 01:01:
De navigatie is idd een foutje in de JS - deze heb ik lokaal inmiddels gefixed :)
_o_
Verder zou "Geen folder" toch bovenaan moeten staan, tenzij React daar weer vreemde criteria voor hanteerd (de naam komt uit de templates en niet uit de DB).
Dus begrijp ik hieruit dat het eventueel _wel_ mogelijk is om die als laatste weer te geven, juist omdat die niet in de DB staat? Of denk ik verkeerd. Ik zou het namelijk een stuk prettiger vinden als de bookmarks die ik heb ingedeeld eerst kwamen :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 05 september 2004 @ 01:04:
[...]

_o_

[...]

Dus begrijp ik hieruit dat het eventueel _wel_ mogelijk is om die als laatste weer te geven, juist omdat die niet in de DB staat? Of denk ik verkeerd. Ik zou het namelijk een stuk prettiger vinden als de bookmarks die ik heb ingedeeld eerst kwamen :)
nou, in de DB staat standaard een lege string - die komt dus ws eerst bij een normale sortering...

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

crisp schreef op 05 september 2004 @ 01:39:
[...]

nou, in de DB staat standaard een lege string - die komt dus ws eerst bij een normale sortering...
Er kan trouwens dmv de database een default-map gemaakt worden voor alle users, maar dan moeten jullie er wel een naampje voor bedenken; alle huidige en nieuwe bookmarks komen dan in die map, tenzij anders bepaald.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat dacht je van (tromgeroffel) 'Default map' ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem

chem

Reist de wereld rond

of Ongesorteerd? Default? Standaard? Waa ende Meukee?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
moto-moi schreef op 10 september 2004 @ 13:26:
Wat dacht je van (tromgeroffel) 'Default map' ? ;)
Dan staat hij nog steeds bovenaan :(
Gewoon "XXX" doen :+

Maar ondanks dat, het is waarschijnlijk niet mogelijk om die bookmarks makkelijker in te delen, want het zijn er behoorlijk wat en steeds het mapje aanklikken, wachten op pagina, map naam intypen (hopen dat je geen typfout maakt) submitten, volgende bookmark. Al met al kost dat best veel tijd allemaal.

Nu begrijp ik uit dit verhaal dat het niet aardig is voor de server als je een lijstje van mapnamen wilt geven waaruit je kan kiezen, maar is het niet mogelijk om een aparte pagina te maken met alle bookmarks onder elkaar en een input-box met daarin de mapnaam? Zo kan je vrij snel alles indelen :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

wil men dit of niet? :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik gebruik die mappen nu niet meer omdat het teveel werk is om alles netjes in te delen, maar als er iets komt om het handig in te kunnen delen.... ;)

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
we hebben een winnaar :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dan laten we het maar gewoon zoals het is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.